Tja, ik heb zo’n idee dat de poster zelf ook Aziatisch is, en dan heb je natuurlijk een andere smaak dan een volbloed-Ariër? Tenminste, hoe wil je anders verklaren dat hij een Honda Integra mooi vindt?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Sja, het zijn van die dingen. Het is aan de ene kant erg grappig - vooral waar ze het hoofd van het meisje op de hond en andersom photoshoppen - maar toch wel erg lullig voor dat meisje.
Aan de andere kant - in haar geval - een beetje kritisch naar jezelf kijken is ook nooit weg. Ik ga toch ook niet schaars gekleed met de zweetdruppels tapsgewijs over mijn borst parelend, zwoel staand in de branding op de foto voor in een damesblad.
Eveneens ben ik tevens ook.
als je het draadje op autoblog volgt, wat ik dus heb gedaan, zul je zien dat dat al een fotoshop is, haar ogen zijn omgewisseld vandaar dat ze zo’n griephoofd heeft.
@knakor, als ik jou zo een beschrijving van je foto hoor geven krijg ik haast het vermoeden dat of die foto’s er wel van jou zijn of dat je naar zulke foto’s kijkt
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Er wordt om inloggegevens gevraagd..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
*** schreef:een beetje vreemd hier meschien maar meschien iemand die er blij mee wordt
hier bij bied ik mijn nx 1.6 16v carb aan.
Hij is compleet of in onderdelen te koop (liefst compleet ben ik er in 1keer van af)intieur nog in redelijke staat
dashbord onderdelen heel
[s]deurpanelen zijn met leer bekleed[/s] tegen gewone stoffen exemplaren geruild
elektrice ramen
blokje moet nieuwe vacuum slangen op verder perfecte staat(km stand rond de 193000.
beetje roest aan wielkast randen een in de kofferbak op de wielkasten.deze zelfbouw bumper is ook te koop of er op of los met vw polo koplampen(angeleyes) en golf 3 knipperlichten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeeldingrichtprijs auto compleet met orginele voorbumper 400euro
richtprijs zelfgemaakte bumper met vw polo koplampen met angeleyes en helderglas knipper/mistlichten 200euro
doe een bod of roep welke onderdelen je wilt
Gr ***
Goed dan oorspronkelijk ad maar ge-quote
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
BIJ DE
KEURINGSARTS.
Een jonge vrachtwagenchauffeur komt op de militaire keuring
en wil graag afgekeurd worden.
Hij komt bij de keuringsarts en moet zich uitkleden.
´Beroep?´ vraagt de arts. ´Vrachtwagenchauffeur.´
´Wat zijn je gebreken?´ vraagt de arts.
´Mijn koplampen werken niet,´ zegt de jongen, lollig.
´Hoe bedoel je,´ vraagt de arts.
Ik bedoel: ik heb slechte ogen.´
´We zullen eens zien,´ zegt de arts en loopt naar de kaart met de kleine en
grote letters.
De arts wijst op kleine letters: ´Kun je dit lezen?´
´Nee, sorry,´ zegt de jongen.
De arts wijst op grotere letters: ´Kun je dit dan lezen?
‘Nee, sorry,´ zegt de jongen.
De arts wijst op de allergrootste letters:´Kun je dit dan lezen?´
´Absoluut niet,´ zegt de jongen.
´Dat is inderdaad niet zo best,´ zegt de dokter,
´maar ik heb nog een tweede test.´
Nu laat de dokter een spiernaakte meid voor het bord staan.
´Zie Je wat?´ zegt de dokter.
’ Niets,´ zegt de jongen.
´Nou,´ zegt de dokter,
´misschien werken je koplampen niet,
maar je richtingaanwijzer doet het wel.´
‘GOEDGEKEURD
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Testje om te zien of je oversekst bent.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 485
- Xantia 1.8 16v Tentation (G3)
- CX GTi
- Xantia 1.8i 16v break (LPG-G3)
Goh, dat is sterk. Een gedachtenlezend progje en nog helemaal goed ook
“If everybody is thinking alike, then somebody isn’t thinking.”
Lt.Gen. George S. Patton
Xsara Coupe schreef:
Eerste gedachte: wat een onzin?!
Tweede gedachte: als je weg wil lopen moet je niet de kastdeur hebben?!
Derde gedachte: Columbine 2012 in de maak?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:Xsara Coupe schreef:
Derde gedachte: Columbine 2012 in de maak?
Als je maanden of jaren een spel gespeeld hebt en ook heel ver bent in dat spel en iemand gooit je account in de shredder dan is dat echt niet leuk. Zo te zien laat die jongen alles (inclusief zijn moeder) wel redelijk heel, dus hij lost het nog netjes op.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Lelijke Eend schreef:oudelut schreef:Xsara Coupe schreef:
Derde gedachte: Columbine 2012 in de maak?Als je maanden of jaren een spel gespeeld hebt en ook heel ver bent in dat spel en iemand gooit je account in de shredder dan is dat echt niet leuk. Zo te zien laat die jongen alles (inclusief zijn moeder) wel redelijk heel, dus hij lost het nog netjes op.
Toch wel sneu om het filmpje online te zetten, het is wel grappig om te zien, maar zo staat dat jochie voor de hele wereld voor gek…
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3