Totaal aantal Berichten: 219
- XM 2.0 16v op LPG G3
breakconfort schreef:JJRoadrunner schreef:Nee, die heeft geen airco en ik kan niet zonder. En 1994 is te oud voor mij en de vraagprijs klopt toch helemaal niet.
vraagprijs klopt toch helemaal niet!!??
meneer kan wel heel snel oordelen over een auto die je zelf niet eens gezien hebt!!
erg sneu dat je niet zonder airco kan..
Misschien oordeel ik anders dan jullie omdat ik hier andere prijzen gewoon ben. Ik kijk nu al een maand rond en zie voor de prijs die jij opgeeft veel jongere exemplaren (kan ik ook niet helpen).
Ook die auto waarover je spreekt bij Citrofiel : 4250 € voor een XM met meer dan driehonderdduizend km ? Daar klopt de prijs nog veel minder. Met dergelijke kilometrage zou ik gewoon niet durven rijden. En in België heb je twee 1999’s met zoveel km voor die prijs.
Ik sprak er al over : een CTturbo van 1999 ‘prestige’ met 78000km voor 2950 € bij Citroën dealer, 1 jaar garantie. Wel benzine, jammer.
En inderdaad, ik kan niet zonder airco in een XM, daarom liet ik er indertijd eentje inbouwen (een 1994 met de nieuwe dashboard - ik hou niet zo van het oude).
Enfin, zo zie je maar, smaken verschillen.
Roadrunner… never been caught.
Tja, als ik even naar beneden kijk op marktplaats zie ik er een staan met climate control, cruise control en leer, 2 jaar jonger maar dan wel 30.000 km meer voor precies dezelfde prijs. Ik bedoel maar.
Overigens, als ik lekker wil “zweven” vind ik er niets sneus aan als ik in dezelfde trant ook lekker comfortabel qua klimaat wil zitten. Kom op man, airco zit tegenwoordig in het eerste de beste nieuwe hondehok en draagt wel degelijk bij tot een comfortabele rit.
Geen airco?
Dan raampje open….........armpje buitenboord…..........muziekje aan
Heerlijk.
Vroegûrrr…........
Ben je mooi klaar met een XM. Alleen maar elektrische ramen voor, dus vergeet dat linkerarmpje maar.
Nee, dan mijn GSen, kon je ook nog samen met je broertje de motor eruit tillen, of alleen als je erg stoer was, niks takel…
En ‘s winters? Kachel op 10 want kabel gebroken en dus alleen te bedienen onder motorkap. Wordt zelfs met min vijftien graden te warm
dus raampje open ( dat ging, want een zwengeltje) en muziek op elf.
Vroegahh!!
reclame schreef:Ben je mooi klaar met een XM. Alleen maar elektrische ramen voor, dus vergeet dat linkerarmpje maar.
Nee, dan mijn GSen, kon je ook nog samen met je broertje de motor eruit tillen, of alleen als je erg stoer was, niks takel…
En ‘s winters? Kachel op 10 want kabel gebroken en dus alleen te bedienen onder motorkap. Wordt zelfs met min vijftien graden te warm
dus raampje open ( dat ging, want een zwengeltje) en muziek op elf.Vroegahh!!
Ik heb electrische ramen voor, maar kan prima met m’n arm uit het raam hangen hoor…..
‘t was maar scherts hoor…
Als ik een XM zocht zou ik deze ook serieus overwegen. Die gereviseerde automaat doet echt wel veel (je zegt het al: 1600,- euro).
En airco, ik hoop dat ik het niet ga missen. Leer is er zelf in te klussen en dakraam lijkt me ook ZALIG .
De prijzen voor XM’s in B en in NL zijn niet te vergelijken. Onlangs stond er bij de Citroen garage achter mijn hoek een XM te koop voor 700,- euro . En die zag er écht nog goed uit + onderhoudshistorie.
Maar dat is B uiteraard
Edit: er staat nu zelfs een mooi lederen interieur in het te koop gedeelte
sweef schreef:Ik vind ‘m ook mooi, ziet er prima uit. Inderdaad gek dat daar geen serieuzer bod op komt.
Niet dat je het zou moeten doen, maar stel dat je er voor €200(?) en 2 uur werk een set zwart leer in zet, zou ie dan wel gaan??
bijvoorbeeld:
http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie.php?id=5165
Zoekt een mooie BX type 1, luxe uitvoering, donkere kleur
—-
XM: http://images.spritmonitor.de/263967.png
IK HEB IN FEBRUARI EEN 2.1TD 12V GEKOCHT MET CC EN ECC MET 320000KM IN DE KLEUR BLEU BALMORAL VOOR 1350 EURO LIJKT MIJ EEN TOPPRIJS VOOR DEZE MOOIE AUTO MET WEINIG MANKEMENTEN
xm 21td bleu balmoral 11_1998 rijd perfect
en ik ben in derry de rnige met een xm
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
xm21 bleu balmoral schreef:IK HEB IN FEBRUARI EEN 2.1TD 12V GEKOCHT MET CC EN ECC MET 320000KM IN DE KLEUR BLEU BALMORAL VOOR 1350 EURO LIJKT MIJ EEN TOPPRIJS VOOR DEZE MOOIE AUTO MET WEINIG MANKEMENTEN
En je schreeuwt het van de daken…
IK BEN ER TOCH BLIJ MEE NA RUIM EEN JAAR ZOEKEN DING RIJD PERFECT EN ZUINIG MET DIT DIESELBLOKJE ROND 1:14,7 IS NIET SLECHT TOCH
ZIT LACHEND EN GENIETEND ACHTER HET STUUR
MIJN AUTO WERD OP DE SLEUTELMEETING VAN DE XM-CLUB GOEDGEKEURD DOOR DE ANDERE XM LIEFHEBBERS
SOMMIGEN WILDEN ZELFS WEL RUILEN MAAR WIL LIEVER GEEN BENZINE
VANDAAR BLIJF IK LEKKER ZWEVEN IN MIJN DIESSELTJE
NOU, DAS MOOI!!!
Maar kan je misschien ook ‘caps lock’ afzetten?
ach ja ik ben de kwaadste niet dus dan nu maar ff zonder caps lock