![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Ik heb een hele mooie mr handsfree carkit zodat ik eindelijk legaal kan gaan bellen alleen is de aansteker 12v aansluiting in mijn bxje kapot. De zekering is het niet iemand zo tips om gericht te zoeken??
Auto rijdt heel goed nu 175.000 km op de teller. Het betreft een bx 14 deaville uit 1992.
Re: Kapotte aansteker (12V) aansluiting!!
Sep schreef:Ik heb een hele mooie mr handsfree carkit zodat ik eindelijk legaal kan gaan bellen alleen is de aansteker 12v aansluiting in mijn bxje kapot. De zekering is het niet iemand zo tips om gericht te zoeken??
Auto rijdt heel goed nu 175.000 km op de teller. Het betreft een bx 14 deaville uit 1992.
Haal het bakje boven je ventilator eruit, deze zit vast met 2 torxjes, kijk hier of er een stekker los zit, of haal ffe een nieuwe op de sloop of bij de Halfords, zijn niet zo duur.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
dank je wel ga ik proberen!!
je kunt ook gewoon de asbak eruit trekken, die zit met twee pennetjes in de zijkant vast. Als de stekker erin zit dan kan je nog kijken of er spanning op staat dmv een lampje of gewoon een metertje…
als er wel spanning op staat dan moet je inderdaad even een nieuwe kopen voor een paar euro, maar wel aan te raden een van de sloop, want die van de halfords passen net niet helemaal lekker…..
en ohja, mocht je nou een nieuwe stekker erin hebben gedaan, en hij doet het nog steeds niet, dan moet je gewoon van de radio bijvoorbeeld een nieuwe voeding trekken,... komt best vaak voor dat zodra je een spaning belast, dus de stekker aanzet, de spanning wegvalt…heel ty[isch…..maareh, succes!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
NIET 1 van de halfords nemen. Ik had er toen 1 genomen voor in mijn Swift (toen ik nog rookte)
Ding dus ingedrukt. Toen die warm was, kwam die naar buiten…. en hoe!!!
Dat ding verdween zowat op de achterbank
Gewoon eentje uit een sloopBX halen, weet je bijna zeker dat je een goeie hebt.
WYD schreef:NIET 1 van de halfords nemen. Ik had er toen 1 genomen voor in mijn Swift (toen ik nog rookte)
Ding dus ingedrukt. Toen die warm was, kwam die naar buiten…. en hoe!!!
Dat ding verdween zowat op de achterbank![]()
![]()
Gewoon eentje uit een sloopBX halen, weet je bijna zeker dat je een goeie hebt.
En als je toch bezig bent, pak er dan gelijk eentje die in een net frontpaneel zit; kun je in 1 keer overzetten en scheelt een hoop gepruts om het ding eruit te krijgen. Moet met een minitorxje maar dat is vaak toch wel enigzins vergaan.
En vervang het lampje wat er vaak wel in zit maar niet meer brandt.
Ich bin ein Breaker
Even een oud draadje nieuw leven inblazen:
In onze nieuwe tzi deed de aansteker het niet. Het bleek dat de kabel aan beide zijden los was.
Aan de kant van de zekeringenkast weet ik niet 100% zeker of ik de kabel in de juiste contrastekker heb gestoken. Zie foto:
Heb ik het juist gedaan?
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6688.gif)
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Als het goed is past het maar op 1 manier.
Je kan bij de dealer een nieuw sigarenaanstekerhuisje kopen voor zo’n 10 euro. Je krijgt daarvoor een aanstekerhuis en een plastic huis met een deksel met omschrijving ‘12V’. Onderdeelnummer 822755.
hij doet t weer hoor; ik wilde alleen zeker zijn dat ik de stekker op de correcte plek op de zekeringen kast had aangesloten en dat er geen zekeringen zouden springen.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.