3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Koppeling ZX vervangen hulp/tips
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 28 juli 2005 09:47 PM
  [ # 31 ]

Geen idee wat er met de bak aan de hand was, ik heb het aan haar gevraagd, maar ja vrouwen en autotechniek Crying or Very sad  Wink
Gelukkig is ze er zeer blij mee en ik ook, weer een ZX van de sloop gered.

Nou maar eens kijken wat er met de bak onder mijn auto aan de hand is, echt fris is die niet. Als het een beetje meezit kijkt iemand er over 2 weken naar.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 28 juli 2005 10:07 PM
  [ # 32 ]
ZX1.4i schreef:

Geen idee wat er met de bak aan de hand was, ik heb het aan haar gevraagd, maar ja vrouwen en autotechniek Crying or Very sad  Wink
Gelukkig is ze er zeer blij mee en ik ook, weer een ZX van de sloop gered.

Nou maar eens kijken wat er met de bak onder mijn auto aan de hand is, echt fris is die niet. Als het een beetje meezit kijkt iemand er over 2 weken naar.

Wat is het probleem?

Profiel  

Weefje
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 246

Gepost: 29 juli 2005 12:23 AM
  [ # 33 ]

Vreemd dat er een andere bak onderz zit. Het schakelde prima! Maar goed, ik denk dat een monteur het beter zal weten dan ik.

Hoe dan ook, het ding rijdt weer!  Cool

Ik ga volgende week naar een Toyota Avensis kijken….

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 29 juli 2005 01:18 AM
  [ # 34 ]
Weefje schreef:

Ja ja .....ik zag het wel !  Twisted Evil

Wink

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 29 juli 2005 03:16 AM
  [ # 35 ]
Bram schreef:
Weefje schreef:

Ja ja .....ik zag het wel !  Twisted Evil

Wink

Nee he, dat mijn broertje de ene Toyota voor een andere heeft ingeruild vorige week is al erg genoeg Crying or Very sad
Zo te zien ben je ook aangestoken door het Toyota virus, heb je alvast een verwijskaart voor de fysio gehaald Twisted Evil

@Marten, ik zet het probleem over de bak in mijn Xantia, in het Xantia Topic.

Profiel  

Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1613

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 29 juli 2005 01:07 PM
  [ # 36 ]
Weefje schreef:

Heeft je hond een nieuw hok nodig?

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 juli 2005 02:31 PM
  [ # 37 ]
Handjes schreef:
Weefje schreef:

Heeft je hond een nieuw hok nodig?

Kijke, kijke, nie kope

Als je een auto voornamelijk ziet als de oplossing van een vervoersprobleem is een Toyota een uitstekende (zo niet de beste) keus.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 29 juli 2005 11:26 PM
  [ # 38 ]

Ach ieder zijn keus, Toyota maakt goede auto’s, alleen kunnen ze niet tippen aan het comfort van een Citroen.
Dit zal iedere Toyota dealer ook eerlijk toegeven Wink

Profiel  

Weefje
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 juli 2005 12:51 AM
  [ # 39 ]

Toyota maakt goede auto’s, alleen kunnen ze niet tippen aan het comfort van een Citroen

Al eens in een Avensis gereden? Geloof me, dat rijdt net zo comfi als mijn ex-ZX!

Bij de weg, is de eigenaresse van mijn ex al forumlid??

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 30 juli 2005 03:21 AM
  [ # 40 ]
Weefje schreef:

Toyota maakt goede auto’s, alleen kunnen ze niet tippen aan het comfort van een Citroen

Al eens in een Avensis gereden? Geloof me, dat rijdt net zo comfi als mijn ex-ZX!

Jawel, het viel mij toen 100 % mee. Al moet ik wel zeggen dat de eigenaar van deze auto echt iemand is die een auto heeft om op plekken te komen waar het OV niet handig is, maar verder niks heeft met auto rijden. Betrouwbaarheid en onderhoudskosten zijn de enige zaken die tellen en voor de rest boeit het niet zo. Voor hem is Toyota een goede keus. Maar ja, je zit hier op een Citroen forum. Niet echt een handige plek om uit te gaan leggen dat je ook voor wat anders dan Citroen kan kiezen Smile

Weefje schreef:

Bij de weg, is de eigenaresse van mijn ex al forumlid??

???

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 juli 2005 03:46 AM
  [ # 41 ]

Een ex collega van mij had een Avensis-Hok, wat stoelen betreft gaat het wel, veel beter dan Duitse zooi, maar het kan nog steeds niet tippen aan de stoelen in een Xantia, Xsara, C5, 306 of 406. Ik heb diverse keren een lange rit met hem gemaakt, o.a. een keer naar Duitsland, rappe en best wel een stille diesel, verder blijft het een stuiterbak, bonk bonk bij elke hobbel en drempel.

Grootste minpunt is dat de bumpers absoluut niet sterk zijn, hij reed ooit tegen een “struik” aan, effe 4000 gulden schade. Met een Citroen kun je gerust een paaltje aantikken bij het parkeren, bij een Jap zit de bumper meteen een stuk naar binnen Crying or Very sad

De eigenaresse (mijn collega) van je ex-ZX is nog geen lid.
Ze kreeg vandaag een enorme plens water over haar heen toen ze het schuifkanteldak open deed, dat water lag in de richel rondom het dakraampje. Lag best wel veel water in, ze leek wel op een verzopen kat Laughing
Voortaan effe wachten met het opendraaien van het dakraam na een plensbui Wink

Profiel  

Weefje
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 juli 2005 09:58 AM
  [ # 42 ]

Niet echt een handige plek om uit te gaan leggen dat je ook voor wat anders dan Citroen kan kiezen

Ach, waarom niet. Allemaal tolerante mensen hier, toch?

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 30 juli 2005 02:35 PM
  [ # 43 ]
ZX1.4i schreef:

Ach ieder zijn keus, Toyota maakt goede auto’s, alleen kunnen ze niet tippen aan het comfort van een Citroen.
Dit zal iedere Toyota dealer ook eerlijk toegeven Wink

De nieuwe toyota’s niet. Mijn vriendin heeft een oude corrolla uit 91 en ik moet zeggen dat dat ding echt megasoepel geveerd was Shocked
(en zachte stoelen)

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

Weefje
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 juli 2005 02:42 PM
  [ # 44 ]

De eigenaresse (mijn collega) van je ex-ZX is nog geen lid.
Ze kreeg vandaag een enorme plens water over haar heen toen ze het schuifkanteldak open deed, dat water lag in de richel rondom het dakraampje. Lag best wel veel water in, ze leek wel op een verzopen kat
Voortaan effe wachten met het opendraaien van het dakraam na een plensbui

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

(Best wel leuk, dat leedvermaak…)

Profiel  

Weefje
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 30 juli 2005 03:03 PM
  [ # 45 ]

Maar gaaf dat het ding weer in orde is!!!

Profiel  

3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook