Totaal aantal Berichten: 359
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Hallo,Hoe kan je de handrem afstellen als het voetpedaal nog net niet de grond raakt en dan pas geblokkeerd staat?Mn vorige XM stond het pedaal ik meen 5-6 klikken van handle “op slot”.
Nr2:hoe kan ik de mist/breedstralers afstellen?Bij de serie 1 kon mken snel de unit eruit halen en met een boutje/schroefje de reflector stellen,doch nu staan de mistlampen veel te hoog (halve boomhoogte) dus die moeten duidelijk naar beneden maar hoe of hoe krijg je units uit de bumper?Bedankt.
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Het kan zijn dat de handremkabel zelf uit zijn op hang punt ligt, zo niet, dan hun je ze afstellen op de remklauw.
Bij type2 zitten deze unit’s aan de binnenkant van de bumper vast, twee boutejes boven en twee boutjes onder, via het gat/dekseltje van het sleepoog zou je iets kunnen proberen, anders moet de bumper er af? Ik weet niet of deze unit’s af te stellen zijn. Succes.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
De mistlampen kun je stellen zonder ze eruit te halen. Je moet de klepjes onderin de bumper er even uithalen (die om het sleepoog zit, misschien heb je ze niet eens meer).
Je kunt dan van onder bij de mistlampunit, en volgens mij zit er dan iets waarmee je ze kunt stellen. Dingen eruit halen is vervelend, eigenlijk moet dan de bumper eraf.
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Harm schreef:Dingen eruit halen is vervelend, eigenlijk moet dan de bumper eraf.
Bedoel je hiermee dat die dingen eruit kunnen zonder de bumper eraf te halen? Of moet gewoon de bumper eraf?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
het kán wel, maar de ruimte om ze bovenlangs eruit te krijgen is erg krap. Frontje eraf en zo.
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Harm schreef:het kán wel, maar de ruimte om ze bovenlangs eruit te krijgen is erg krap. Frontje eraf en zo.
Da’s mooi. Dat zou een hoop geruzie met een vastgerotte bout kunnen schelen.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Dat was ook de reden dat ik ‘t zo gedaan heb Het is even gekloot om de mistlampunit zo met de koelvin mee te draaien dat ie eruit komt, maar het kan wel.