Geen mensen die een proefsetje willen plakken om te kijken of de stickers goed zijn? het is gewoon een normaal setje dus als ze goed zijn kun je ze gelijk laten zitten en dan kan de rest besteld worden.
Als er niemand is die een proefsetje wilt proberen zijn er dan wel mensen die ze gewoon op de gok willen bestellen?
Ik ga de stickers misschien niet meer op mijn bx doen maar ik wil ze nog best regelen voor de mensen die ze wel graag willen. maar het lijkt me wel verstandig dat er iemand een sticker uitprobeerd om te kijken of ze goed passen.
Ik wil ze ook best op goed geluk bestellen maar dan ligt de verantwoording niet bij mij als ze niet passen.
ik hoor het wel. of niet…
Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
hey,
ik laat het morgen weten. Als d’n Bix wordt goedgekeurd wil ik ze wel plakken!
ok top. ik hoor het wel. Ik ben vanaf morgen naar festival dus ik lees het maandag wel.
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
Momentje van euforie hier hoor:
“Tis lang geleden dat ik een bx in zo’n goede staat heb gezien”
APK vervaldatum: 30 juni 2010.
WIEHOE!!!!
Hij is wel scheel trouwens, want één van de LHM leidingen vertoont een scheur zag ik gisteren. Gelukkig vakkundig weggewerkt met wat vet van de motor
gefeliciteerd
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
Heey,
ik heb niets meer van je vernomen, op zich geen punt hoor, maar vanaf morgen tot 19 augustus zit ik met het meisje in Nieuw Zeeland.
Kijken tegen die tijd wel verder.
Groeten!
Heej, sorry ik was idd vergeten te reageren. als je even laat weten wanneer je weer terug bent na de vakantie dan nemen we even contact op.
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
Ben weer int land!
En hoe bizar:
Na 6 weken stilstaan, sleuteltje derin en starten
Karretje hoor
haha ok helemaal top. Je wilt een setje proberen?
Ik zal weer eens contact opnemen met het stickerbedrijf en vragen voor een prijs.
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
zeker zeker,
tmoet nu toch voort wel warm genoeg zijn niet?
Goed. Nu het forum weer terug online is graag nog even opnieuw de bestelling van de stickers. Stickerzone heeft me nog gemailt met de exacte prijs van een setje en het word 31,95 voor een setje inclusief de verzendkosten.
Het liefst zou ik eerst iedereen die interesse heeft willen vragen een pb te sturen met een email waar ze op te bereiken zijn. Wanneer de bestelling weg gaat kan ik contact opnemen en zou ik graag eerst het bedrag over gemaakt willen hebben anders moet ik straks 300 euro voor gaan schieten en dat gaat me op moment niet lukken. En op deze manier hoop ik op een goede afhandeling en zullen de stickers gelijk vanuit stickerzone verstuurd worden naar de bestellers.
Graag zou ik allochteun willen vragen of hij nog een keer de foto wilt plaatsen voor een voorbeeld.
mensen die de stickers willen.
neem contact op met http://www.stickerzone.nl Als je vraagt om stickers voor de bx weet hij vast wel waar het over gaat en kan hij ze zo leveren.
Dan hoeft het allemaal niet via mij geregeld te worden wat een stuk handiger is.
zijn er nog mensen die stickers besteld en geplakt hebben? Zo ja natuurlijk wel eventjes fototje wegzetten he!
Ben uiteraard wel benieuwd naar de resultaten.