2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Willems C5 V6….Lekkende klepseals
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 22 juni 2009 07:15 PM
  [ # 16 ]

Ik kreeg van de dealer al te horen dat c5 v6 handbakken niet bepaalt de sterkste bakken van PSA zijn…

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 23 juni 2009 12:40 AM
  [ # 17 ]

Tja, er zit een ML bak achter, die is sterker dan een ME bak die bij veel XM’s is toegepast en met die bakken heb ik geen slechte ervaringen. Ze gaan kapot door olie-gebrek.
En als hij spontaan uit z’n versnelling vliegt, dan gebeurt het vaker.
Kabels zijn gewoon wat flexibeler dan de stangen en ik schakel te voorzichtig

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 23 juni 2009 01:03 AM
  [ # 18 ]

Die verlichting die meteen aangaat als je start, is dat de “zweedse” instelling die je met een Lexia kan activeren of de-activeren?

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
saxoxsara
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 132
Geregistreerd: 25-11-2005

- C5 1.8 16V Ligne Business
Gepost: 25 juni 2009 12:11 AM
  [ # 19 ]
exroosje schreef:

In de ph1 kun je in de 3 maar tot zo’n 130-140 komen.

Rij eens met mij mee,ik haal de 170 in z´n 3 Twisted Evil  Very Happy

Profiel  
 
Gepost: 25 juni 2009 02:19 AM
  [ # 20 ]

Mijn automaat gaat idd naar 4 bij 170.
Leuk stukkie doortrekken is het zeker

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
Gepost: 25 juni 2009 11:36 PM
  [ # 21 ]

in 3e?

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 02 juli 2009 01:48 AM
  [ # 22 ]

Zo, binnenkort komt er een fatsoenlijke carkit in de C5, een Parrot MKi9200. Kan ik eindelijk m’n Ipod aansluiten Cool
De oude carkit zit er nog, effe eruit slopen en de nieuwe erin.
Geschakelde 12 volt haal ik bij de aansteker weg

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
exroosje
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 498
Geregistreerd: 20-10-2005

Gepost: 04 juli 2009 02:22 AM
  [ # 23 ]
saxoxsara schreef:
exroosje schreef:

In de ph1 kun je in de 3 maar tot zo’n 130-140 komen.

Rij eens met mij mee,ik haal de 170 in z´n 3 Twisted Evil  Very Happy

Mogelijk als je manueeel schakelt . In de automaat stand vertikt is het bij 140 om terug te schakelen als je vol gas geeft. En ook ergens rond die snelheid schakelt ie zelf op. Kan zijn dat je dan manueel nog zo’n 500-1000 toeren over.

Maar ja , je hebt een automaat niet om met de hand te schakelen.

Feit is dat de 6 bak bij 170 nog terugschakelt in D! Iets wat je met de 4 bak kan vergeten.

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 05 juli 2009 11:52 PM
  [ # 24 ]

Gaat dit over mijn C5? Die schakeld niet vanzelf hoor…..

De MKi9200 zit erin, de auto siemens carkit hebben ze gewoon laten zitten. De houder zat gewoon onder het dashboardkastje met de blackbox. Alleen de microfoon hadden ze weggeknipt

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 06 juli 2009 01:29 AM
  [ # 25 ]

Echt een geweldig ding, die MKi9200 van Parrot. Streaming audio vanaf m’n HTC t$ringding, MP3 vanaf USB-stick, alle muziek vanaf m’n Ipod en bediening van de Ipod.

En de geluidskwaliteit is nog goed ook! En de RD3 kan blijven zitten !

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 08 juli 2009 01:17 AM
  [ # 26 ]

Ik vind de prestaties van m’n C5 V6 nou niet bepaald indrukwekkend. Hij loopt mooi rustig bij stationair toerental, gemiddeld verbruik is 1 op 10. Maar vanmiddag kon ik een laguna 2 met 1.8-16v op de zijkant niet los rijden vanaf 100km/uur in 4.
Met 1455kg met 210pk moet dat toch moeiteloos kunnen? Of was die Laguna een incognito V6?

Hij heeft nu 119.500km op de teller, volgens mij zijn de bougies nooit vervangen en is hij hard aan een kleine beurt toe.

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
exroosje
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 498
Geregistreerd: 20-10-2005

Gepost: 08 juli 2009 01:36 AM
  [ # 27 ]

Dat zou toch wel moeten kunnen. Hij hoort te schakelen naar de 3e versnelling trouwens als je gas geeft. Pas bij 140-150 gaat ie dan weer naar de 4.  Mijn ervaring is dat ie dan behoorlijk vlot is. Op de autobahn trok ik de meeste andere auto’s eruit, juist ook als het wat heuvelde rij je alle golfjes zoek (OK , niet de R36 of GTI)

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 08 juli 2009 01:37 AM
  [ # 28 ]

is t geen handbak?

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 08 juli 2009 11:43 AM
  [ # 29 ]
ieksEmmu schreef:

is t geen handbak?

Ja, het staat er toch al een paar keer?

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 08 juli 2009 12:09 PM
  [ # 30 ]
Willem schreef:
ieksEmmu schreef:

is t geen handbak?

Ja, het staat er toch al een paar keer?

volgens exroosje is jouw schakeltechniek niet goed…  Wink

Profiel  
 
 
2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook