Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Kun je nog zulke betrouwbare hokken bouwen, maar het belangrijkste aan een auto is wegligging. Bij een Toyota is dat weg-ligging…
Kun je nog zulke betrouwbare hokken bouwen, maar het belangrijkste aan een auto is wegligging. Bij een Toyota is dat weg-ligging…
Bij mijn ZX-en was de ligging ook vaak weg door stilstand….
Ik wil graag van A naar B…..
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Weefje schreef:Kun je nog zulke betrouwbare hokken bouwen, maar het belangrijkste aan een auto is wegligging. Bij een Toyota is dat weg-ligging…
Bij mijn ZX-en was de ligging ook vaak weg door stilstand….
Ik wil graag van A naar B…..
Koop een Xsara.
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Weefje schreef:Kun je nog zulke betrouwbare hokken bouwen, maar het belangrijkste aan een auto is wegligging. Bij een Toyota is dat weg-ligging…
Bij mijn ZX-en was de ligging ook vaak weg door stilstand….
Ik wil graag van A naar B…..
Ik kan me van de Borculo-meeting nog een enthousiast verhaal herinneren van die groene ZX diesel die snel naar de 4 ton knorde.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Ik kan me van de Borculo-meeting nog een enthousiast verhaal herinneren van die groene ZX diesel die snel naar de 4 ton knorde.
Klopt. De ZX is een van de prettigst rijdende auto’s die ik ooit in mijn bezit heb gehad… Helaas liet die groene mij ook steeds vaker in de steek… Maar afgezet tegen de 65.000 km per jaar die de ZX-jes draaiden, ben ik misschien wel iets te negatief over mijn ex-ZX-jes.
Verder is altijd leuk om op deze site over Toyota te beginnen
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Weefje schreef:Ik kan me van de Borculo-meeting nog een enthousiast verhaal herinneren van die groene ZX diesel die snel naar de 4 ton knorde.
Klopt. De ZX is een van de prettigst rijdende auto’s die ik ooit in mijn bezit heb gehad… Helaas liet die groene mij ook steeds vaker in de steek… Maar afgezet tegen de 65.000 km per jaar die de ZX-jes draaiden, ben ik misschien wel iets te negatief over mijn ex-ZX-jes.
Mooi, ik weet nog wel een mooie ‘95-er ZX Turbodiesel staan, met 228k op de teller net ingereden, heb je nog jaren plezier van.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Mooi, ik weet nog wel een mooie ‘95-er ZX Turbodiesel staan, met 228k op de teller net ingereden, heb je nog jaren plezier van.
Dank voor het aanbod maar we gaan echt voor een wat nieuwere auto met een km-stand van max. 150.000.
En ook niet onbelangrijk, een wat stillere diesel…. De ZX is niet echt lawaaig (voor die generatie), maar boven de 130 wordt het motorgeluid toch wat vermoeiend.
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
2e hands HDi’s bij de vleet.
Is alleen niet als Avensis leverbaar.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
PBO schreef:Weefje schreef:Ik kan me van de Borculo-meeting nog een enthousiast verhaal herinneren van die groene ZX diesel die snel naar de 4 ton knorde.
Klopt. De ZX is een van de prettigst rijdende auto’s die ik ooit in mijn bezit heb gehad… Helaas liet die groene mij ook steeds vaker in de steek… Maar afgezet tegen de 65.000 km per jaar die de ZX-jes draaiden, ben ik misschien wel iets te negatief over mijn ex-ZX-jes.
Mooi, ik weet nog wel een mooie ‘95-er ZX Turbodiesel staan, met 228k op de teller net ingereden, heb je nog jaren plezier van.
Dat zal die Aura TD van Halbe de Meer wel zijn ?
BLOEDsnel die ZX’en….(want een echte 1905 TD i.p.v. een 1.8 en toch relatief laag gewicht t.o.v. een Xantia TD)... ik heb er vorig jaar in het zuiden van het land een keer een proefrit mee gemaakt. :whoohoo
Ik zou, als ik Weefje was, er nog eens een nachtje over slapen.
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Bram schreef:Dat zal die Aura TD van Halbe de Meer wel zijn ?
Scherp!
Bram schreef:Ik zou, als ik Weefje was, er nog eens een nachtje over slapen.
Commentaar overbodig
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Nou nou zeg, niet zo negatief over die groene ZX, ik heb er met veel plezier aan gesleuteld, is een prima karretje. Het had me echt pijn gedaan als dat ding gestript naar de sloop moest, en nu staat de ZX elke dag gebroederlijk naast mijn Xantia en een Xsara en een zooi Jumpers eromheen
@Weefje, heb jij nooit een douche gehad met dat dak :
De slogan van Toyota: “Today, Tomorrow, Toyota”
Als die-hard PSA rijder, maak ik ervan “Today, Tomorrow, toch maar niet”
ZX1.4i schreef:Nou nou zeg, niet zo negatief over die groene ZX, ik heb er met veel plezier aan gesleuteld, is een prima karretje. Het had me echt pijn gedaan als dat ding gestript naar de sloop moest, en nu staat de ZX elke dag gebroederlijk naast mijn Xantia en een Xsara en een zooi Jumpers eromheen
@Weefje, heb jij nooit een douche gehad met dat dak :
De slogan van Toyota: “Today, Tomorrow, Toyota”
Als die-hard PSA rijder, maak ik ervan “Today, Tomorrow, toch maar niet”
Als je nou niet helemaal “vreemd wilt gaan” kun je nog zo’n mooie bling bling Toyota C1 kopen. (of was het nu een Citroen 107)?
mpostma schreef:Als je nou niet helemaal “vreemd wilt gaan” kun je nog zo’n mooie bling bling Toyota C1 kopen. (of was het nu een Citroen 107)?
Een C1 is geen echte Citroen, het is al erg genoeg dat CitroExpert er aandacht aan besteed
ZX1.4i schreef:mpostma schreef:Als je nou niet helemaal “vreemd wilt gaan” kun je nog zo’n mooie bling bling Toyota C1 kopen. (of was het nu een Citroen 107)?
Een C1 is geen echte Citroen, het is al erg genoeg dat CitroExpert er aandacht aan besteed
Dat geldt natuurlijk net zo hard voor de LNA, Saxo, Evasion, Berlingo, Jumpy en Jumper toch? (en waarschijnlijk vergeet ik nog wel een paar van die busjes).
mpostma schreef:ZX1.4i schreef:Dat geldt natuurlijk net zo hard voor de LNA, Saxo, Evasion, Berlingo, Jumpy en Jumper toch? (en waarschijnlijk vergeet ik nog wel een paar van die busjes).
Huh? heeft de Saxo ook een soortgenoot van een ander merk :
Toch niet de 106? die is toch meer verwant aan de AX volgens mij.Wat de C1 betreft, het is wel de eerste Citroen met een Jap motor