Weet iemand of het mogelijk is een handbediende XM Type 1 buitenspiegel elektrisch te maken? Dus eigenlijk het elektrisch mechanisme van het ene kapje in het andere kapje te zetten?
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Re: Spiegel elektrisch maken?
Matthijs2006 schreef:Weet iemand of het mogelijk is een handbediende XM Type 1 buitenspiegel elektrisch te maken? Dus eigenlijk het elektrisch mechanisme van het ene kapje in het andere kapje te zetten?
Ik vermoed dat dat niet zo’n probleem zal zijn. Eerder de bedrading, of ligt die er al?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Totaal aantal Berichten: 359
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Re: Spiegel elektrisch maken?
Matthijs2006 schreef:Weet iemand of het mogelijk is een handbediende XM Type 1 buitenspiegel elektrisch te maken? Dus eigenlijk het elektrisch mechanisme van het ene kapje in het andere kapje te zetten?
Ik had dit ook eerder geprobeerd bij mijn vorige XM,doch je stuit gelijk op:A:de spiegelverwarming
B: aansluiting+kabelsetje vanuit de deur naar kabelboom auto.Of een 5 aderige kabel “buitenom"de deurstekker.
Daarom heb ik de spiegels van een sloper genomen en omgezet en aangesloten buitenom naar de kabelboom.Succes i.i.g.
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Misschien had ik effe moeten uitleggen: de auto heeft reeds elektrische spiegels. Origineel. Type 1, in kleur meegespoten.
Maar nu is een spiegel kapot. Kapje heeft barsten e.d.
Heb ik iemand gevonden die die spiegel heeft in mijn kleur: wit.
Maar zijn spiegel is handbediend.
Dus het is meer eigenlijk: zou ik uit zijn spiegel het handbediende mechaniek kunnen weghalen, achter het glaasje vooral, en daarin een elektrisch mechaniek in kunnen beunen uit mijn kapotte elektrische spiegel.
Of dus eigenlijk nog simpeler: kapje overzetten…kan dat, of komt er meer bij kijken?