Totaal aantal Berichten: 223
- C5 1.8i Differance2
- C4 (2004-heden) 1.6 VTR+ Coupé
- C3 1.6 eHDI Collection
- C3 1.2 Puretech Feel Edition
Ik vond net een website met plaatjes van de Citroën Elysee, een Chineese ZX met kont. http://home.versatel.nl/citroens/elysee.htm
Nu zie ik daar dus een Xsara dashboard inhangen. Ga ik me afvragen….zijn er mensen met een ZX die er ook een Xsara dashboard in hebben of willen hebben?
Pieter
Huidige
Citroën C5 2.0 Berline Linge Prestige 2001 grijs
Citroën C3 1.2 PureTech S&S Feel Edition 2020 zwart/wit
Vorige
Citroën Xantia Berline 2.0 16v SX 1997 wit
Citroën Xantia Break 1.8i 16V 2000 grijs
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2003 grijs
Citroën C4 1.6 Coupé VTR+ 2005 grijs
Citroën C3 1.6 e-HDi Collection 2012 Antraciet
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2004 zwart
Ik vond het dashboard van de zx altijd erg praktisch met die rand waar je alles op kan gooien, dat heeft de xsara niet volgens mij.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 223
- C5 1.8i Differance2
- C4 (2004-heden) 1.6 VTR+ Coupé
- C3 1.6 eHDI Collection
- C3 1.2 Puretech Feel Edition
metro2005 schreef:Ik vond het dashboard van de zx altijd erg praktisch met die rand waar je alles op kan gooien, dat heeft de xsara niet volgens mij.
De Xsara heeft weer zo handig klepje aan de rechterkant waar je spullen in kunt doen. Althans….als er geen airbag in zit.
Pieter
Huidige
Citroën C5 2.0 Berline Linge Prestige 2001 grijs
Citroën C3 1.2 PureTech S&S Feel Edition 2020 zwart/wit
Vorige
Citroën Xantia Berline 2.0 16v SX 1997 wit
Citroën Xantia Break 1.8i 16V 2000 grijs
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2003 grijs
Citroën C4 1.6 Coupé VTR+ 2005 grijs
Citroën C3 1.6 e-HDi Collection 2012 Antraciet
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2004 zwart
metro2005 schreef:Ik vond het dashboard van de zx altijd erg praktisch met die rand waar je alles op kan gooien, dat heeft de xsara niet volgens mij.
Nou zou handig vind ik het niet hoor. Ding is spekglad. Zonder rubbermat hoef je er niets op te leggen. Kan mij nog heel goed herinneren dat ik net pakjes sigaretten had gekocht, raampje rechts open en een bocht naar links. Daar ging m’n slof… Geloof me, dan gaat het echt van ^&*^&*^*(&^&*(% in je auto hoor!
Hoop eigelijk nog eens tegen een dashboard van een zx aan te lopen met een afsluitbaar handschoen kastje.
gompy58 schreef:metro2005 schreef:Ik vond het dashboard van de zx altijd erg praktisch met die rand waar je alles op kan gooien, dat heeft de xsara niet volgens mij.
Nou zou handig vind ik het niet hoor. Ding is spekglad. Zonder rubbermat hoef je er niets op te leggen. Kan mij nog heel goed herinneren dat ik net pakjes sigaretten had gekocht, raampje rechts open en een bocht naar links. Daar ging m’n slof… Geloof me, dan gaat het echt van ^&*^&*^*(&^&*(% in je auto hoor!
Hoop eigelijk nog eens tegen een dashboard van een zx aan te lopen met een afsluitbaar handschoen kastje.
haha, een maatje van me had zijn nokia erop gelegd, raam open ook een een bocht naar links en toen stonden we met ze 2e zijn telefoon bij elkaar te rapen
, dus zo makkelijk is het niet,
de 16v heeft gewoon een dashboard kastje, ik weet niet hoe het bij de andere modellen is
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
Ah, nu snap ik dat verbod op losse spullen in de auto, iemand op straat zou zomaar opeens een Nokia of een slof sigaretten tegens zijn kop aangeslingerd krijgen
is het trouwens mogelijk om een dashboardkastje achteraf in te bouwen?
Daily Driver: Citroen ZX Avantage ‘94
Classic: VW 1303 ‘73
ZXfurore schreef:is het trouwens mogelijk om een dashboardkastje achteraf in te bouwen?
Nope, althans, ik heb een dashboard met gewoon een opbergvak rechts onderin. Alsje een kastje wilt, moet je net als ik de sloop op gaan…
dat bedoelde ik ook… hoe monteer je zon dashboardkastje?
ZXfurore schreef:dat bedoelde ik ook… hoe monteer je zon dashboardkastje?
Euh… niet?
Althans niet apart. Je moet een dashboard uitvoering vinden waar het in zit en dat plaatsen in je auto als vervanging van je huidige.
snappie ?
hmm okee dus je bijna complete dash.. laat ik daar nou net geen zin in hebben!
ZXfurore schreef:hmm okee dus je bijna complete dash.. laat ik daar nou net geen zin in hebben!
Is ook geen leuke klus. Gewoon ff wachten tot je kachelradiator lek is, dan kan je het in 1 keer doen