Welk ISBN-nummer staat er op dat boek?
Autofan schreef:Welk ISBN-nummer staat er op dat boek?
Bij mij staat er geen ISBN nummer op.
Komt misschien omdat dit boek bij een hele reeks boeken hoort. (iets van 20 stuks)
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Oké dan is het dus moeilijk te vinden om aan te schaffen. Jammer.
BasisBIX schreef:Autofan schreef:Welk ISBN-nummer staat er op dat boek?
Bij mij staat er geen ISBN nummer op.
Komt misschien omdat dit boek bij een hele reeks boeken hoort. (iets van 20 stuks)
Ik had het niet beter kunnen zeggen . Ze hadden de andere trouwens ook nog liggen.
Ben er nu over aan het denken om een vraagbaak/haynes/handboek te kopen voor mijn BX. Al is het maar om die kleine dinkjes zelf te kunnen doen/proberen (vb: om te weten te komen hoe ik de olie van de bak peil).
Nu heb ik al wat gegoogeld en zie ik veel mogelijkheden. Welke raden jullie me aan? Mij lijkt de Kluwer (die losse blaadjes dus) wel wat. Die lijkt me het duidelijkst én is in het Nederlands
Maar ik vertrouw op jullie oordeel. Liefst wel in het Nederlands als het kan .
BunnY schreef:Ben er nu over aan het denken om een vraagbaak/haynes/handboek te kopen voor mijn BX. Al is het maar om die kleine dinkjes zelf te kunnen doen/proberen (vb: om te weten te komen hoe ik de olie van de bak peil).
Nu heb ik al wat gegoogeld en zie ik veel mogelijkheden. Welke raden jullie me aan? Mij lijkt de Kluwer (die losse blaadjes dus) wel wat. Die lijkt me het duidelijkst én is in het Nederlands
![]()
Maar ik vertrouw op jullie oordeel. Liefst wel in het Nederlands als het kan .
Zo’n eentje moet je er dan hebben.
http://link.marktplaats.nl/254062405
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
En daar kan ik als totale techniek leek mee aan de slag om die kleine dingen te vervangen?
Nog even checken: duidelijke tekeningetjes/foto’s en heldere uitleg?
Zal meteen ook eens een mailtje sturen om te checken wat het moet kosten
BunnY schreef:En daar kan ik als totale techniek leek mee aan de slag om die kleine dingen te vervangen?
Nog even checken: duidelijke tekeningetjes/foto’s en heldere uitleg?
![]()
Zal meteen ook eens een mailtje sturen om te checken wat het moet kosten
Er staan er meerdere te koop, dus kun je de goedkoopste uitzoeken.
Natuurlijk staat niet ieder schroefje en dingetje in, maar wel de meeste technische dingen.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Heb er 2 gezien. 1 voor 12.50 en die van jouw. Dus heb de jouwe ene mailtje gestuurd en dan kan ik beslissen .
Bedankt voor het advies in elk geval
BunnY schreef:karel schreef:En - het doet geen “broem” als je gas geeft
De bak zit zo’n beetje direct onder de accu.
Perfect
. Nu weet ik al een beetje hoe het er uit ziet én waar het zit
.
Heb trouwens gisteren nog even de bumper er af gehaald en dit is het resultaat:
Ik denk dus dat het om de 2 laatste foto’s gaat. Want die eerste 2 (links van de voormalige trekhaak) was niet zichtbaar voor de keuring. Maar omdat ik dat metaal daar met een schroevendraaier had kunnen weg duwen (echt krokant) lijkt het me dat ik dat maar meteen ook aanpak (of laat aanpakken :angel: ).Het lijkt mij niet dat dit vervelende plaatjes zijn om te lassen? Of vergis ik me?
Trouwens wel fijn dat ik weet hoe die bumper er af moet
Kan ik hem bij het terughangen proberen weer recht te krijgen (want hij hing wat scheef). Of is dit verloren moeite?
Trouwens wel leuk
Zo wetende dat ik nu dingen aan het doen ben waarmee hij écht beter wordt
Ok, dit wordt dus de 26e gelast (finaly ). Nu moet er natuurlijk plaat gekocht worden.
Ik heb de maten genomen en de dikte. Maar nu kom ik op diktes van tussen de 2.3 en 2.7mm. Dit is naar het schijnt overdreven omdat er in een auto maar plaats van ogneveer 0.6 tot 1mm wordt gebruikt.
Dus zijn er hier mensen die me kunnen zeggen welke dikte plaat ik moet voorzien?
Alvast bedankt allen
Niemand die me kan helpen met de dikte van die plaat? ops:
BunnY schreef:Niemand die me kan helpen met de dikte van die plaat?
ops:
Dat maakt in principe toch geen f*ck uit?
Denk dat 1 of 2 mm echt wel voldoende is.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ah ik wist dat niet. Heb nog maar 1 keer gelast (op school) en dan kregen we plaat.
Maar bedankt voor het antwoord Het wordt 1mm.
Voila, mijn voiture is weer gesoigneerd. De koffer was op bepaalde platen in staat van vergaande ontbinding en is nu weer strak en stevig.
Dus nu nog even dat olielekje oplossen en dan kan hij naar de keuring.
Ow ja, gisteren en vandaag een kleine 150km gereden en ik heb GENOTEN. Zo comfortabel is dat ding toch (en de maat die mee reed moest het ook toegeven). Man man man, ik was de koning te rijk .
Hij heeft wel 2 keer motormanagement probleempje gegeven. Dit zijn de symptomen:
-als ik gas los (vb als ik te dicht op een voorligger kom op de snelweg) en dan daarna weer gas geef dan verlies ik even alle toeren en wil hij stilvallen (maar hij zwengelt zichzelf dan weer aan volgens mij).
-soms voor het rood licht dan valt hij ook opeens stil (geen idee of het hetzelfde probleem is).
Ow ja, op LPG. Als dat helpt.
nou die rijd wil ik je graag uitnodigen om in hoogerheid e een bakkie te komen drinken
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere