Dag iedereen,
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Parrot MKi9200? Ik heb er wat info over opgezocht vandaag en vind het eigenlijk intressanter dan die USB-Box. de USB-Box is merkgevonden en soms ook typegebondern terwijl dit toestelletje in in meerdere auto’s kan gebruikt worden + het heeft een Bluetooth systeem in zich ook.
Iemand tips of ervaringen?
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
Heb hem er ook in zitten ,
een zeer goede carkit , en audio entertainment systeem , werkt perfect .
meer kan ik er niet over zeggen ..
oke, ik heb hem gisteren besteld via internet (in Nederland, want ik ben zelf van Belgie) en hoop hem deze week nog te ontvangen.
Ik heb ook zo’n CAR2ISO kabel besteld. De werkwijze is dan waarschijnlijk:
Radio uithalen - CAR2ISO kabel aansluiten op mijn radio, en de andere kant op die Parrot - Daarna alles wat mooi proberen weg te werken en weg te stoppen?
Heb je toevallig enkele foto’s hoe je alles hebt gemonteerd/weggestopt?
Oja, toevallig al geprobeerd om een 2.5” laptop harde schijfje er aan et hangen via USB ?
Groeten
als je de radio eruit hebt zet je de sot kabels ( car2iso ) er tussen , dan hou je de oude iso stekkers over , daar klik je de carkit tussen , rechts achter de radio kun je de kabels doortrekken naar naast het handschoenenkastje , daa kun je de unit mooi bovenop plakken , en de kabel voor usb etc past precies in het gat wat je links ziet als je dashboardkast open is ,
Microfoon kun je mooi aan de raamkant van de binnenverlichting met de platte ( plak ) bevestiging tussen de binnenverlichting en het plafond drukken , zodat alleen de 2 microfoontjes goed zichtbaar zijn zeg maar
display heb ik links naast mijn info display geplaatst ( zie foto )
de knop heb ik nog steeds los in mn armsteun liggen , kan nog geen mooie plek verzinnen ....
(heb dit alles eerst met de orginele radio gehad voordat ik de pioneer erin gezet heb Btw )
owja , laptop schijf gaat hem niet worden ivm de te hoge vraag naar een voedings bron ...
32 gb usb stick werkt wel goed .
Bedankt voor uw uitleg!
Ik verlang al tot ik hem heb
Zal dan toch eens die 2.5” harde schijf proberen en ik laat hier nog iets achter als het gelukt is of niet.
Heb je toevallig nog een foto’tje van het microfoontje die je weggewerkt hebt?
Alvaste bedankt voor de verkregen info!
Argon schreef:
graag gedaan , zal morgen even een fototje schieten
saxodriver85 schreef:Argon schreef:
graag gedaan , zal morgen even een fototje schieten
Prachtig, bedankt!
Mooi Mooi,
Bedankt voor de foto’s! Nu nog wachten tot ik hem binnenkrijg en dan kan ik dit ook eens proberen :p
Groeten
Hey,
Om het forum op de hoogte te houden:
Ik heb inmiddels de Parrot aangesloten in de auto en alles werkt perfect. Alleen mijn “experiment” werkt nog niet zoals ik het wou.
Ik heb op de USB aansluiting een laptop harde schijfje aangesloten van 20gb en heb dit vol gepropt met mijn muziek. Het duurd even voor alles geindexeerd werd maar uitendelijk werkt het wel perfect.
Mijn muziek collectie is in totaal een 80gb groot dus zou het mooi zijn mocht ik mijn volledig muziek collectie kunnen mee hebben in de auto.
Ik heb daarjuist een laptop harde schijfje van 120gb volgepropt met mijn 80gb muziek, maar daar faalt hij jammer genoeg in. Ik vrees dat ik mijn “experiment” zal moeten opgeven (tegen mijn zin natuurlijk)
Zijn hier nog mensen die er al eens een harde schijfje aangehangen hebben?
Groeten
saxodriver85 schreef:rechts achter de radio kun je de kabels doortrekken naar naast het handschoenenkastje , daa kun je de unit mooi bovenop plakken , en de kabel voor usb etc past precies in het gat wat je links ziet als je dashboardkast open is ,
Microfoon kun je mooi aan de raamkant van de binnenverlichting met de platte ( plak ) bevestiging tussen de binnenverlichting en het plafond drukken , zodat alleen de 2 microfoontjes goed zichtbaar zijn zeg maar
display heb ik links naast mijn info display geplaatst ( zie foto )
[/url]
De unit heb je dus in het handschoenenkastje geplaatst?
Waar heb je de kabel voor het display langs geleid?
ligt OP t dash kastje , kabels voor t display heb ik langs t middelste ventilatie rooster langs lopen , kun je een stuk naar voren trekken namelijk
bedankt voor je reakties.
Via de opening waar de radio in zit, kan je dus als ik het goed begrijp boven het handschoenenkastje komen waar je de blauwe unit op kunt plakken?
Vrijdag maar eens goed kijken, want dan kan ik de auto ophalen
nope , via de radio opening kan je ze in de richting van t kastje duwen , en via onder t kastje kan je ze aanpakken en via daar kan je ook op t dash kastje ,