Totaal aantal Berichten: 11791
- Xantia TD SX
Hadden we al gezegd dat Poekoek een strakke BX heeft? Bij de begraafplaats aan de Raalterweg, net buiten Deventer, hebben we de antenneswap gedaan. Zwarte glasfiber antenne erop, chromen spriet eraf - en die lijkt te gaan eindigen op mijn Sjakenbak (Capri). Dan zit daar tenminste nog iets van een BX aan
Prima plek trouwens voor een minimeet: rustig (...), ruim en makkelijk ten vinden.
En nog even twee snel geschoten prenten erbij:
Dat rood/zwart thema vind ik wel wat. Is misschien wel wat om te spiegelbeelden op de Zwarte TZD
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Leuke foto’s Derk, en nog bedankt voor de antenne-swap!
Kijk eens wat ik heb gespot!
Groetjes Martijn.
Mijn Fotosessie’s
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
- BX 16V MK2
Leuk man! Spoiler zit er inmiddels weer op. Was er even af omdat ik m netter wilde bevestigen maar tijdens het demonteren ging het flink mis Stuk waar de spoiler vast zat brak af van het minispoilertje. Dat heb ik weer dicht gemaakt en de spoiler zit nu weer goed vast. Heel klein beetje moet bijgewerkt worden met lakstift, straks niet meer echt zichtbaar. Spoiler zit overigens niet beter dan eerst, ik vind het wel prima zo. Al met al niet zo’n handige actie
- BX 16V MK2
Vanwege aanschaf van een XM Turbo CT is deze BX nu te koop
Ergens vind ik het wel jammer hoor, het is echt een fijne en mooie auto. Toevallig liep ik tegen de XM aan en ik ga nu daar maar eens een tijd in rijden
De XM van de medeforummer? (weet zn naam zo even niet)
Je gaf al een reactie in een topic!
Groetjes Martijn.
Mijn Fotosessie’s
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
- BX 16V MK2
Kom maar keer langs in Weerselo als je je rijbewijs hebt, Martijn
Poekoek schreef:
Kom maar keer langs in Weerselo als je je rijbewijs hebt, Martijn
Ik vraag me af of die tegen die tijd nog weet dat je dit ooit hier neergezet hebt
Jammer dat je je BX wegdoet. Maar je hebt er wel een mooie XM voor in de plaats gekocht.
Ik hoop dat deze mooie BX 14 naar een liefhebber gaat!.
tsja, ik ben natuurlijk BXloos op dit moment en de vorige auto die ik van je heb overgenomen heeft het tot kort geleden prima gedaan. Ik denk alleen dat zo’n super mooie strakke auto aan mij niet is besteed…
- BX 16V MK2
Je kunt altijd eens komen kijken Wiebe, al zou het inderdaad zonde zijn als de auto niet strak blijft.
Wouter, you really do have a lovely, exceptional, eye-catching BX with superb interior and all the extra’s. I witnessed the very quick start the other day at your place and I’m sure it drives without fault..
It’s a pity I can’t buy it off you as I have recently just put the silver beauty (aka XM) back on the road.. (and due to the other reasons I mentioned of course)
I hope your BX will be taken on by a real enthusiast.. one just like you!!
Speak soon,
Groet’n Usman.
—> Just can’t get enough of the "Magic Carpet" ride <—
- BX 16V MK2
Dat gaat wel goedkomen Usman, ik ben er van overtuigd dat er een liefhebber voor mijn BX zal komen.
Vandaag nog even een blokkie om geweest om wat foto’s te maken voor de advertentie en dan merk je toch hoe fijn die auto rijdt, zal het nog wel gaan missen gok ik (alhoewel de XM ook zeker niet verkeerd is, die rijdt vooral anders).
Voor de liefhebbers: er staan een aantal nieuwe foto’s in het Aangeboden-topic .
Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
Tis dat ik al een bixje heb met slechts een ton op de teller, maar goeiendag, wat een schitterend exemplaar!
Ziet echt maar zelden rode wagens die zo strak in de lak zitten. Complimenten!
- BX 16V MK2
Allochteun schreef:Tis dat ik al een bixje heb met slechts een ton op de teller, maar goeiendag, wat een schitterend exemplaar!
Ziet echt maar zelden rode wagens die zo strak in de lak zitten. Complimenten!
Je mag gerust eens komen kijken hoor! Dat van die lak heb ik vaker gehoord, moest mezelf vanochtend ook wel weer inhouden om niet met de BX naar het werk te gaan ipv de XM.