
























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mijn CX heeft em ook (1977).
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
De twee smalspoortjes die hier staan wel, evenals een breedspoor serie 1 limousine.
De serie 2 die we hier hebben dan weer niet.












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Serie 2 heeft hem niet, tenmiste niet de mijne
Hij zit er inmiddels goed en wel onder.
Alleen aan de rechterkant zat er aan het bumperstuk geen bevestigingsmogelijkheid, dus daar heb ik zelf een steuntje moeten maken.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ziet er mooi uit. Met trekhaak moet de plaat dus worden aangepast.














































Totaal aantal Berichten: 43340
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Sable Doré schreef:Ziet er mooi uit. Met trekhaak moet de plaat dus worden aangepast.
Hoezo? Want mijn cx met NL-brink trekhaak had die plaat ook gewoon, zonder geslijp of gebeun.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Sable Doré schreef:Ziet er mooi uit. Met trekhaak moet de plaat dus worden aangepast.
Weet ik zo net nog niet…..
Op de eerste foto in de eerste post van dit topic zie je duidelijk 2 uitsparingen/holletjes zitten.
En die lijken wel een beetje de vorm van de trekhaak te volgen.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Dan vraag ik me af waarom het ding bij mij is verdwenen.












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
BasisBIX schreef:Hij zit er inmiddels goed en wel onder.
Alleen aan de rechterkant zat er aan het bumperstuk geen bevestigingsmogelijkheid, dus daar heb ik zelf een steuntje moeten maken.![]()
Hoe kom je nou weer aan een blauwe CX?



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Maar waar IS die plaat nou helemaal voor? Voor mij zit het ding gewoon in de weg. Ook zonder aanpassingen voor trekhaken, want ik heb nog nooit aanpassingen aan die platen gezien voor trekhaken.
Arjan Verkade schreef:BasisBIX schreef:Hij zit er inmiddels goed en wel onder.
Alleen aan de rechterkant zat er aan het bumperstuk geen bevestigingsmogelijkheid, dus daar heb ik zelf een steuntje moeten maken.![]()
Hoe kom je nou weer aan een blauwe CX?
Het lijkt wel of ze uit de lucht vallen.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90