Hallo allen,
Ik ben mij mij C5 bij een officiele dealer geweest.
Mijn vraag was het schudden van het stuur na te kijken (wat naar mijn mening veroorzaakt wordt door de homokineet, deze tikt in de bochten)
Daar ik een foutcode P0135 had (voorverwarming 02 sensor) heb ik deze zelf vervangen, alleen de computer moest gereset worden.
Een trilling bij 120 km/h dus ook de banden balanceren.
Uiteindelijk heb ik de auto opgehaald en is er twee liter koelvloeistof bijgevuld en een uitdraai van de storingen uit de computer.
Wat betreft het schudden van het stuur, antwoord geen schudden, mijn conclusie er is niet met de auto gereden.
De banden zijn niet gebalanceerd, want de velgen passen niet op het balanceer apparaat ?? Originele velgen van citroen passen dus niet bij een dealer op het apparaat??
Storingen wissen, dit (zeggen ze) is gedaan maar bij de eerste bocht waren ze weer terug. Toch knap, hadden ze meteen het schudden van het stuur kunnen voelen.
Maargoed ik heb nu zelf een diagnose aparaat en de storingen zelf gewist, en ze zijn nog steeds niet terug (2 dagen).
Ik ga dus zondag op vakantie met de auto, en ik hoop dat de aandrijfas nog even heel blijft, het is nu te kort dag op nog naar een andere dealer te gaan.
Kortom, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, dit vindt ik toch wel de slechtste service die ik ooit gemaakt heb.
PAS DUS OP, als je met een C5 naar Auto Etoile in Amstelveen gaat.
Een hoop dingen kunnen ze niet doen aan uw auto!!
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Hebben ze geen fatsoenlijke bandenboer in Amstelveen en omstreken?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Ik sluit dit draadje omdat we al een garage klaag/pluimtopic hebben.
Het is wel een raar verhaal, hier gaat dus iets mis.
Ik zou wel eens de reactie van de garage willen horen….