lachen,....................
Aangeboden: Sloop citroen xm 1995 1995 jajaa
Prijs: T.e.a.b.
Beschrijving: Te koop voor sloop citroen xm 2.0 i
bouwjaar 1995
met schade en half kent
ook in onderdelen te koop
inl xxxxxxxxxx peter
nieuwe uitlaat
en nieuwe veer bollen
Foto’s:
Datum: 25-05-2005, 17:08
Gezien: 0 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: p.vree (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Woonplaats: weesp
Provincie: Noord-Holland
edit>rené. het staat niet netjes iemand zijn telefoonnummer hier te dumpen…dus ff weggepoetst
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i FORD
Handelsbenaming i LTD
Kleur(en) i Beige
Brandstof i LPG (Liquified Petrol Gas)
Aantal cilinders i 8
Cilinderinhoud i 0 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 1.948 kg
Maximum massa voertuig i 0 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd i 0 kg
- geremd i 0 kg
- oplegger geremd i N.v.t.
- autonoom geremd i N.v.t.
- middenas geremd i N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland i 27 februari 1995
Datum eerste toelating i 28 februari 1974
Datum aanvang tenaamstelling i 16 september 2002
Vervaldatum APK i 7 mei 2003
Iets zegt me dat hier iets niet pluis is
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Er is toch niks mis mee? Misschien een brilletje nodig????
Er staat toch echt JZ-LR-23 en er zijn gewoon nog serie 1’s in 1995 geleverd, net zoals je nu nog serie 1 C5’s bij de dealer ziet staan…......
APK-vervaldatum en voertuiggegevens online
Kenteken i JZ-LR-23
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i CITROEN
Handelsbenaming i XM 2.0 I
Kleur(en) i Grijs
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 0 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 1.303 kg
Maximum massa voertuig i 0 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland i 26 januari 1995
Datum eerste toelating i 8 maart 1994
Datum aanvang tenaamstelling i 21 april 2005
Vervaldatum APK i 11 maart 2006
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Willem schreef:Er is toch niks mis mee? Misschien een brilletje nodig????
Er staat toch echt JZ-LR-23 en er zijn gewoon nog serie 1’s in 1995 geleverd, net zoals je nu nog serie 1 C5’s bij de dealer ziet staan…......
APK-vervaldatum en voertuiggegevens online
Kenteken i JZ-LR-23
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i CITROEN
Handelsbenaming i XM 2.0 I
Kleur(en) i Grijs
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 0 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 1.303 kg
Maximum massa voertuig i 0 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland i 26 januari 1995
Datum eerste toelating i 8 maart 1994
Datum aanvang tenaamstelling i 21 april 2005
Vervaldatum APK i 11 maart 2006
dus als een xm z’n 1e toelating op 8 maart 1994 heeft en ik neem deze xm af (is Datum eerste afgifte Nederland ) op (zeg) 12 september 1998 dan is de xm van 1998 ja,...... het is wel goed met je
het dus een xm van 1994 geleverd in 1995. oke ben er nu uit
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Haha, wat had ik dan in hemelsnaam ingetypt!? (Was nog vroeg zeker??) Ik dacht—> kenteken eens nazoeken.. Als ik dan een of andere vage ford krijg begint ‘t wel op iets raars te lijken…
Toch maar liever naar de brillendealer??
Totaal aantal Berichten: 389
Geregistreerd: 04-11-2004
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Toch blijft het raar dat zo’n XM bijna een jaar bij ergens in voorraad blijft staan voordat ie op kenteken gezet wordt!
Zo’n moeilijke uitvoering qua kleur, motor en prijs lijkt het me ook weer niet.
Zeker ergens ver achterin gestaan, met allerlei andere wagens er voor!
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
WaJo schreef:Toch blijft het raar dat zo’n XM bijna een jaar bij ergens in voorraad blijft staan voordat ie op kenteken gezet wordt!
Zo’n moeilijke uitvoering qua kleur, motor en prijs lijkt het me ook weer niet.
Zeker ergens ver achterin gestaan, met allerlei andere wagens er voor!
Nee hoor. Als je de keuze hebt in een nieuwe type met nieuw dashbord en nieuw kenteken dan is de keuze niet zo moeilijk. Zeker ook omdat het om een auto gaat waarvoor je veel geld moet betalen. De bouw kwaliteit is van type 2 niet te vergelijken met type 1. Bovendien kan het zijn dat het om een bestelfout gaat. Wij hebben dat ook eens gehad met een camry. Ik kan je verzekeren dan worden er bepaalde mensen erg zenuwachtig en zijn niet meer voor rede vatbaar. Dat zijn dan dure grappen omdat de klant dan wachttijd compensatie wil en dit moet je weer terug verdienen op de verkeerde auto. Aannemelijk is het dan dat zo’n auto langstaat en dan bijvoorbeeld demo wordt of iets anders. Wat ook zou kunnen is dat importeur nog bonussen hadden lopen op oud type XM. Het kan dan lonend zijn om de kenteken aan te vragen voor de auto. Als dealer moet dan de auto gelijk betalen, maar je krijgt dan extra korting van de importeur omdat die dan de auto uit zijn systeem is, die op zijn beurt weer een bonus krijgt van de fabriek omdat hij zo lekker bezig is oude xm-en op te ruimen. Maar het heeft lang geduurt voordat ze verkocht is omdat nieuw type meer in trek is op dat moment
Peter
WaJo schreef:Toch blijft het raar dat zo’n XM bijna een jaar bij ergens in voorraad blijft staan voordat ie op kenteken gezet wordt!
Zo’n moeilijke uitvoering qua kleur, motor en prijs lijkt het me ook weer niet.
Zeker ergens ver achterin gestaan, met allerlei andere wagens er voor!
Demo geweest van een dealer waar hij in de showroom heeft gestaan zonder kenteken. Is dus niet zo gek dat hij zoveel later pas op kenteken is gezet!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi