Ik met vakantie
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 02 augustus 2005 02:00 PM

Zat gister bij mijn bier-maatje thuis. Hebben we half beschonken bedacht dat we maar eens met vakantie moesten. Dus vanavond om 23 uur zit ik in de BX richting Tjechie. Een weekje lekker eten, en vooral genieten van de bieren aldaar. Zal eens zien of daar ook sprake is van internet-café‘s.
Zo niet, tot volgende week dan…

Test

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 02 augustus 2005 02:44 PM
  [ # 1 ]

Veel plezier Smile

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

freddyonderstal
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 188

Gepost: 02 augustus 2005 03:04 PM
  [ # 2 ]

Post je hier wel even foto’s achteraf van je mooie wagen en de vakantie??
En heb je daar een internet-cafe, stuur dan even een digitaal kaartje Wink

Veel Plezier gewenst!

Copyright Athlon 2006
Citroen Xsara 1.9D 1998

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 02 augustus 2005 03:16 PM
  [ # 3 ]

Veel plezier!  Very Happy

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 02 augustus 2005 07:58 PM
  [ # 4 ]

Dank allen.  Net nog 2 nieuwe vetbollen op mijn voiture geschroefd, de achterkant veerde namelijk wat Golf GTi achtig.
Ook gelijk 4 nieuwe sloffen laten monteren. Op de duitse autobahn wel even lekker doorcruisen natuurlijk. En dan moeten er wel goede banden onder zitten.

Over een paar uur weg, dus adios!!

Test

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 augustus 2005 08:16 PM
  [ # 5 ]
Thijsvandebles schreef:

Dank allen.  Net nog 2 nieuwe vetbollen op mijn voiture geschroefd, de achterkant veerde namelijk wat Golf GTi achtig.
Ook gelijk 4 nieuwe sloffen laten monteren. Op de duitse autobahn wel even lekker doorcruisen natuurlijk. En dan moeten er wel goede banden onder zitten.

Over een paar uur weg, dus adios!!

Tjechische Pivo is super! Neem het er maar van zou ik zo zeggen!!

Gr,
Marten

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 02 augustus 2005 10:44 PM
  [ # 6 ]

Veel plezier ! Geniet en maak veel digitale foto’s !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 04 augustus 2005 05:41 PM
  [ # 7 ]

Hoi allen. Ik zit nu lekker in tjechie beetje bier te drinken. Ik moet zeggen dat hier weinig citroens zijn. Wel wat natuurlijk, maar niet zoveel als ik 2 jaar geleden heb gezien. Er rijden hier wel wat Oltcit’s rond.
De BX houdt het prima vol. Heeft de heenweg 1150 km aan 1 stuk gereden, geen enkel probleem. En dat allemaal op 1 tank.
Volgende week maar weer eens terug.

Groeten uit Tjechie.

Test

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 04 augustus 2005 05:49 PM
  [ # 8 ]
Thijsvandebles schreef:

Hoi allen. Ik zit nu lekker in tjechie beetje bier te drinken.

Rolling Eyes

Neem er nog maar één (of 2.3.4.5.etc) en vergeet niet een paar blikken mee te nemen voor de forummeeting! Tjechische Pivo Heersscht.

Thijsvandebles schreef:

Ik moet zeggen dat hier weinig citroens zijn. Wel wat natuurlijk, maar niet zoveel als ik 2 jaar geleden heb gezien. Er rijden hier wel wat Oltcit’s rond.

Groeten uit Tjechie

Als je zoals ik een maand geleden uit Oost-Duitsland komt lijkt het nog heel wat met die Citroens in Tjechie. Ik was in de buurt van Praag, misschien dat er nog regioverschil in zit.

Veel vakantieplezier nog toegewenst!

Gr,
Marten

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 08 augustus 2005 04:33 PM
  [ # 9 ]

Hoi allen, ik ben inmiddels weer thuis. Laatste dag in Praag geweest, en heb hier inderdaad, zoals Marten zei, een wat hoger Citroen gehalte mogen constateren…

De BX heeft zich keurig gehouden, 2100 km gemaakt op 110 liter diesel.
Een verbruik van 1 op 19 dus, met 3 man en een kar vol bagage. Wat mij betreft is de BX weer 10 graden in mijn achting gestegen, en de waardering was al erg hoog.

Ik heb 50 halve liters Staropramen en 2 sloffen Petra’s meegenomen. Maar vrees dat die heel erg snel op zullen zijn. Oh ja, iemand nog belang bij een autobahnvignet voor Tjechie? Is nog ruim een week geldig.

Maar goed, dat betekent dat ik weer volop het forum kan vervuilen met van alles en nog wat…

Test

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 08 augustus 2005 05:01 PM
  [ # 10 ]
Thijsvandebles schreef:

Hoi allen, ik ben inmiddels weer thuis. Laatste dag in Praag geweest, en heb hier inderdaad, zoals Marten zei, een wat hoger Citroen gehalte mogen constateren…

De BX heeft zich keurig gehouden, 2100 km gemaakt op 110 liter diesel.
Een verbruik van 1 op 19 dus, met 3 man en een kar vol bagage. Wat mij betreft is de BX weer 10 graden in mijn achting gestegen, en de waardering was al erg hoog.

Ik heb 50 halve liters Staropramen en 2 sloffen Petra’s meegenomen. Maar vrees dat die heel erg snel op zullen zijn. Oh ja, iemand nog belang bij een autobahnvignet voor Tjechie? Is nog ruim een week geldig.

Maar goed, dat betekent dat ik weer volop het forum kan vervuilen met van alles en nog wat…

Net verbruik zeg!! Dat redt ik niet.. meja: boeie Very Happy 1 op 17.5 vind ik ook prima.

Autobahnvignet is niet zo makkelijk om te plakken. Het is trouwens ook niet toegestaan ,maar ik weet niet of je bij dat tjechische vignet ook het kenteken erop moest schrijven. Bij 1 van de vignetten die ik moest kopen was dat wel het geval (kies uit oostenrijks, tjechisch, slowaaks of hongaars vignet)

Maar goed, mooie vakantie gehad en de bx heeft het goed gedaan.. Mooi wark.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 09 augustus 2005 08:06 PM
  [ # 11 ]

Ja die vignetten zijn kenteken-gebonden…

Bij deze: Auto (BX19TD) te huur om mee naar Tjechie te gaan. ha ha,
nee zonder gekheid, die vignetten kosten geen drol daar. 200Kc (9 euro) voor 2 weken.

Hmmm, Tjechische Pivo is super ja, en is ook al weer bijna op….Misschien toch een paar redden voor de forum-meeting? ALs ik er af kan blijven wel ja…

Test

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 09 augustus 2005 08:09 PM
  [ # 12 ]
Thijsvandebles schreef:

Ja die vignetten zijn kenteken-gebonden…

Bij deze: Auto (BX19TD) te huur om mee naar Tjechie te gaan. ha ha,
nee zonder gekheid, die vignetten kosten geen drol daar. 200Kc (9 euro) voor 2 weken.

Hmmm, Tjechische Pivo is super ja, en is ook al weer bijna op….Misschien toch een paar redden voor de forum-meeting? ALs ik er af kan blijven wel ja…

Haha. geniet maar lekker zelf van die pivo.. dat zou ik tenminste doen als ik jou was.

Peage in Frankrijk is over het algemeen heel wat meer geld dan die paar vignetjes, dat klopt. Al had ik er dan wel 4 nodig. Kroatie en Italie werken trouwens ook met een peage systeem. Het effect in kroatie was dat de snelweg nagenoeg was uitgestorven. Hongarije was ook redelijk rustig. Tjechie was daarentegen behoorlijk druk.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook