Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
sans-pareil schreef:
Batmobile…
Monsterlijk fraai!
Deze foto is trouwens übermooi, ook al is ie met een foon gemaakt…
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik vind dat ook mooi hoor, die wielen!
Het zou niet mooi zijn als ze niet zwart waren.
Maar gaat dat goed met inveren voor?
Totaal aantal Berichten: 615
- CX 25 GTi Turbo 2
Lijkt me wel toch, de rolomtrek is nog geen centimeter meer (7,54 mm om precies te zijn). Ik heb de dame gister nog gezien en het zag er erg goed uit.
Ex: CX 22 TRS
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Het loopt nergens aan. Deze velgen zijn precies even breed als de 16 inch superturismo’s die Laurens nu heeft, alleen de ET is 38 ipv 35, waardoor er minder kans is dat het aanloopt bij de inspectieluikjes (die zaten er zowiezo al niet meer in natuurlijk). De rolomtrek is maar een fractie groter dan de orignele 185R14 maat, ze zijn alleen *iets* breder 225/45R17.
Ik moet zeggen dat het bij CX’en bij mijn experimenten voor nog nooit een probleem is geweest. Achter denk ik niet dat je er meer dan 7J in krijgt zonder te gaan kloppen op het achter binnenscherm, en zeer, zeer precies met je ET om te gaan. Maar goed, dit is de kleinste maat waar je 300km/h banden voor kan kopen van Michelin, dus ik ben eigenlijk voorlopig wel even klaar met velgen operaties.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Dat black-on-black staat écht geniaal! En die rode accenten maken het af…
Idd, beetje bewerken zou hem nog mooier maken. Zo zie je maar dat het helemaal niet aan de camera ligt wat betreft kwaliteit.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Nice! *gaat even een doekje halen*
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 27935
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik vind ze eigenlijk wel gaaf
Beter dan de 16” en 17” die er eerst oplagen.
Ik denk dat een jaloezie hierop ook wel erg gaaf zou zijn.
Had ik al eens gezegd dat het toch erg jammer is dat de sierstrips eraf zijn?
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Sierstrips zien er niet uit. Ze horen er gewoon niet op.
Ik vond de 16 inch superturismo’s ook heel geslaagd. Alleen geen 300km/h banden. Dat was lastig.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27935
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik vind dit wel een vooruit gang, ik denk dat ze toch te klein waren…
Ben benieuwd hoe dit eruit ziet in mat zwart.
Komen de rode accenten nog ergens terug of blijft dat bij het OZ logootje?
Rode klauwen kan wel leuk zijn, maar dat zal je na maandje rijden en niet wassen niet meer zo zien…
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Nog zo’n rood led lampje in de gril dat heen en weer gaat, en je kan hem de bijnaam knightrider geven
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat er geen strips op de zijkant horen, daar ben ik het helemaal mee eens, maar nu staan die strips op de bumpers wel erg lelijk. Mogen die ook nog weg?
Totaal aantal Berichten: 709
- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Als er zo gemekkert wordt over foto kwaliteit ben ik best bereid om mijn kunsten met dSLR een keer ter beschikking te stellen hoor
Schiedam - Leiden is prima te doen.
From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…
Als ik ooit een CX wil (en dat sluit ik niet uit) wil ik ook zo’n CX: bloedsnel en zwart. Alleen zou ik er morettes in zetten (meer zwart, minder wit van de koplampen) en de ruiten ultra-donker laten tinten (helaas illegaal). De rode lichtjes achter werden natuurlijk ook zwart en als het even kan donkerblauwe kantekenplaten er op (omdat er geen zwarte kentekenplaten in Nederland zijn).
Affijn, ik vind hem tof !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Technoloog schreef:Als er zo gemekkert wordt over foto kwaliteit ben ik best bereid om mijn kunsten met dSLR een keer ter beschikking te stellen hoor
Schiedam - Leiden is prima te doen.
@ Technoloog: dan zijn er best meerdere cx en cx T2 rijders bereid om bij te dragen aan de compositie invulling op de foto’s !!
@ garagestmarien: mmmmm, weet ik niet. vindt het wel een chique streepje ! of maak die dan ook zwart ! maar maak dan ook de pees in de voorruit zwart ! (en je kan die zijpinker nog weghalen/dichtmaken als je wat moet doen aan plaatwerk, en als je een AB hebt, het deurslot er uit, wordt ie steeds kaler/cleaner/cooler/donkerder!!)
(de franse CX-en hebben die zijpinker er niet in af fabriek, comme la mienne!!)
@ sans-pareil: zwart is cool
maak later (met of zonder Technoloog) een wat toffe (detail) fotos, ook van die velgen. is toch wel leuk !!
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Deurgrepen verwijderen ofwel “shaven” mag niet meer van de APK: de portieren moeten van buiten te openen zijn ivm veiligheid.
op de planning staat nog wel het verwijderen van de zijknipperlichten.
CX GTi Turbo 2 - All Black