hallo hallo
ik vraag me dus af welke radio ik in mijn c4 berline uit juni 2005 heb en of er per radio dus rd3 of rd4 nog verdere opties zijn
bedankt groetjes erik
nog steeds niemand die een antwoord kan geven op mijn vraag?
check google op afbeeldingen rd4. Op deze wijze kon ik mijn type radio bepalen. Bij mij staat tevens een fabriekssticker op de radio geplakt (lees type rd4 en merk, blaupunkt). Deze sticker is zichtbaar als je de radio uit het dashboard verwijderd.
Als optie heb ik op de rd4 een ipod aangesloten. Ik kan via het stuurwiel en radio mijn ipod bedienen.
hoop dat je wat met deze info kan
greetz Jeff
C4 vts 2.0 16v coupe ‘05
mmm nee eigenlijk niet
heb wel op google gezocht maar word er niet echt wijs van
zag wel dat je er 1 heb met mp3 speler en 1 zonder ik heb er 1 zonder
als optie heb ik er een usb box op zitten maar kan jij wel de nummers in je hoofdscherm zien ik zie alleen track nummers
volgens de dealer heb ik display type B
maar in de boekjes kom ik uit op type C
graag hier nog reacties over zodat het me wat duidelijker wordt
groetjes erik
Erik maak eens een foto van je radio, dat helpt vast.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
jah das wel een goed idee alleen ik weet niet hoe ik hem op het forum krijg is daar ergens een uitleg van ?
front kapje los gehaald en zie ik een klein stickertje waarop stat dat het een rd4 B5 ofzo is daar ben ik dus gelukkig uit.
nu zag ik op een andere rd4 ook mp3 mogenlijkheid zitten
ik hbe er dus een usb box op zitten maar zie alleen de track nummers is het mogenlijk als je de mp3 radio hebt dat je wel de naam van de nummers ziet in je beeldscherm ???
groetjes
Veld schreef:mmm nee eigenlijk niet
heb wel op google gezocht maar word er niet echt wijs van
zag wel dat je er 1 heb met mp3 speler en 1 zonder ik heb er 1 zonderals optie heb ik er een usb box op zitten maar kan jij wel de nummers in je hoofdscherm zien ik zie alleen track nummers
volgens de dealer heb ik display type B
maar in de boekjes kom ik uit op type Cgraag hier nog reacties over zodat het me wat duidelijker wordt
groetjes erik
Ik krijg ook alleen maar de tracks te zien, voor de rest werkt alles prima. Ik heb van Dension een update voor mijn type 100 gekregen, maar dit werkt ook niet. Ik ben er ook nog steeds niet hoe de songtitels zichtbaar te krijgen.
greetz Jeff
C4 vts 2.0 16v coupe ‘05
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8645.jpg)
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Dit is een optie die door de dealer aangezet moet kunnen worden:
MP3 tracks aanzetten via “Autoradio” - “Display CD Text”
Sparks schreef:Dit is een optie die door de dealer aangezet moet kunnen worden:
MP3 tracks aanzetten via “Autoradio” - “Display CD Text”
Ik heb wel de CD poort door de dealer laten activeren. Begrijp ik uit jouw verhaal dat buiten het activeren van de poort meerdere zaken aangezet moeten worden?
gr.
C4 vts 2.0 16v coupe ‘05
en dan moet je rd4 radio ook mp3’s kunnen afspelen. toch ....
Veld schreef:en dan moet je rd4 radio ook mp3’s kunnen afspelen. toch ....
.... mijn ipod is aangesloten op de cd poort/ingang van de RD4 radio. Deze geeft het mp3 signaal gewoon door en is dus gewoon te beluisteren. Ik kan mij voorstellen dat als ik een cd wisselaar op de cd poort heb aangesloten, het wel van toepassing is of de wisselaar mp3 bestanden kan lezen….
greetz
C4 vts 2.0 16v coupe ‘05
mijn usb box is aangesloten op de cd wisselaar dat werkt allemaal perfect ik vraag me alleen af of ik ook de titel en artist kan zien op mijn display ik heb een rd4 zonder mp3 mogenlijkheid je heb ook rd4 radios die mp3 cd’s kunnen afspelen en miss dat die wel de titel en artist mee kan zenden naar het display omdat ik nu alleen track nummers zie
groetjes