Schakelaars elect.ramen valt naar achteren
austria
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 463

Gepost: 03 juli 2009 02:15 AM

Hoi allemaal,

Ik kan een Xsara break kopen, alleen druk je zo de Schakelaars elect.ramen naar achteren, Ze werken wel…...welk onderdeel heb je nodig om dit weer goed te krijgen?? En de prijs…..ongeveer??

Thanks.

Bob

Profiel  

r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1146

Gepost: 03 juli 2009 11:14 AM
  [ # 1 ]

Re: Schakelaars elect.ramen valt naar achteren

austria schreef:

Hoi allemaal,

Ik kan een Xsara break kopen, alleen druk je zo de Schakelaars elect.ramen naar achteren, Ze werken wel…...welk onderdeel heb je nodig om dit weer goed te krijgen?? En de prijs…..ongeveer??

Thanks.

Bob

Dat schakelaartje zit achter een paneeltje ingeklikt. Voor zover ik hem er toen uit had, zit ie volgens mij vast aan het dashboard. Dus volgens mij moet je ff dat paneeltje ervan verwijderen en dan kun je dat zien hoe die eigenlijk vast hoort te zitten. Prijs? Dat is altijd leuk om een indicatie te geven, maar dat soort onderdeeltjes zijn volgens mij wel duur.

Profiel  

buzz
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 05 juli 2009 01:12 AM
  [ # 2 ]

mijn xsara had hetzelfde probleem: je hebt een telleromlijsting nodig, deze is nieuw ongeveer 175 euro ex. btw. en ex. inzetten, bij bart ebben sloperij 75 euro en daar kwam nog 18 euro verzenden bij. Nu heb ik hem voor 25 euro bij iemand uit stompetoren noord holland. http://home.hetnet.nl/~xsara1/index.html ik had toevallig een kennis die daar in de buurt kwam en die heeft hem meegenomen.
ps. het inzetten is goed zelf te doen

gr. Buzz

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook