Ik zou graag de eerste pagina van dit topic willen lezen, maar dat duurt hier 30 minuten om te openen….
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Ik zou graag de eerste pagina van dit topic willen lezen, maar dat duurt hier 30 minuten om te openen….
Mijn webserver stond uit vanacht, ik denk dat je hem nu wel kan openen.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
zo, vandaag even een afspraak met Chyparse gemaakt voor de veerbollen.
de 18e gaat ie onder het mes
ik zit er trouwens over te denken om de bumperlip in kleur mee te spuiten, wat denken jullie? mooier of niet? :photo
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Heb de foto’s nu wel gezien, Metro.
Strakke bak Ik had ‘m al eens eerder gezien tijdens de Bredase Minimeeting.
Ziet jouw aircoknop er zo uit?
foto
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Heb de foto’s nu wel gezien, Metro.
Strakke bak Ik had ‘m al eens eerder gezien tijdens de Bredase Minimeeting.
Ziet jouw aircoknop er zo uit?
foto
Ziet er wel ongeveer zo uit ja (tekens zijn iets anders) , zal vanavond wel even een foto erop zetten.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
XBXG schreef:Heb de foto’s nu wel gezien, Metro.
Strakke bak Ik had ‘m al eens eerder gezien tijdens de Bredase Minimeeting.
Ziet jouw aircoknop er zo uit?
foto
Was je nagels eens wat beter Wouter!!!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Dat spuiten waar laat je dat doen? En wat mag dat ongeveer kosten als ik vragen mag? De 16v heeft wat last van steenslag op de voorbumper en de achterbumper heeft last ‘in en uitladen schade’ dus ik ben wel benieuwd.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
T(h)ijs schreef:Dat spuiten waar laat je dat doen? En wat mag dat ongeveer kosten als ik vragen mag? De 16v heeft wat last van steenslag op de voorbumper en de achterbumper heeft last ‘in en uitladen schade’ dus ik ben wel benieuwd.
Spuiten van de bumpers doe ik zelf en het spuiten van de spoiler laat ik doen.
De bumpers zijn namelijk vrij mat en zonder blanke lak en de spoiler is bling bling met blanke lak en om dat netjes te krijgen….
Reken voor een bumper spuiten op ongeveer 100-150 euro. Dat was ik bij mijn ZX in elk geval kwijt voor de achterbumper.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
En dat is puur het spuiten, met het voorwerk zelf doen neem ik aan? Zoals je in onderstaande plaatje kunt zien is mijn bumper ook redelijk “bling bling” en volgens mij zit er gewoon de metallic lak van het carosserie op.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
T(h)ijs schreef:En dat is puur het spuiten, met het voorwerk zelf doen neem ik aan? Zoals je in onderstaande plaatje kunt zien is mijn bumper ook redelijk “bling bling” en volgens mij zit er gewoon de metallic lak van het carosserie op.
Oh jij hebt inderdaad meegespoten gladde bumpers, dat kun je het beste laten doen wil je het mooi krijgen.
De prijs was inclusief erafschroeven en voorbewerken. Dus dat viel best mee. Ik heb alleen maar de auto daar toen neer gezet.
Was bij een schadeherstelbedrijf (Carrep) in Spijkenisse.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:zo, vandaag even een afspraak met Chyparse gemaakt voor de veerbollen.
de 18e gaat ie onder het mes
........
De TD van mij op vrijdag 12 augustus om 10.00 uur….het lijkt wel een SlOpel kadett of Frot Eskrot qua vering
Bram schreef:metro2005 schreef:zo, vandaag even een afspraak met Chyparse gemaakt voor de veerbollen.
de 18e gaat ie onder het mes
........De TD van mij op vrijdag 12 augustus om 10.00 uur….het lijkt wel een SlOpel kadett of Frot Eskrot qua vering
Ze hebben het druk daar, goed teken op zich
En ford escorts veren overigens best goed.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
M&M schreef:metro2005 schreef:
En ford escorts veren overigens best goed.
Ja en een Opel roest niet
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
XBXG schreef:Heb de foto’s nu wel gezien, Metro.
Strakke bak Ik had ‘m al eens eerder gezien tijdens de Bredase Minimeeting.
Ziet jouw aircoknop er zo uit?
foto
Ik heb een plaatje gevonden verop in dit forum
Zo ziet het er uit.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Wat denken jullie? Leren interieur of niet?
Wat zijn de voor en nadelen ervan?
Is het standaard geleverd in een GTI (hij moet wel een beetje origineel blijven )
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX