Goedenmorgen,
Wie o wie kent er een HY frietkraam? Ik ben hiernaar op zoek om te huren voor een evenement.
Ik hoop dat iemand een tip heeft!
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Heb je hier wat aan?
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Zien er leuk uit maar die hebben helaas geen ingebouwde vetput zo te lezen .
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ah ja inderdaad!
IEts te snel gelezen, ik dacht dat hij ook een ventwagen heeft, dat is ook zo, maar dan uitgerust als camper die hij als B&B verhuurt.
Zal het dan vast niet kunnen waarderen wanneer je daar uitgebreid een avond friet in gaat zitten bakken
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ik heb nog nooit een HY met een vetput gezien maar ik kan me vaag herinneren dat er wel een bestaat. Op het Citroen HY forum (dat nu al een paar dagen uit de lucht is, maar dat komt vast wel weer goed) is een draadje met bussies die nog steeds voor bedrijfsdoeleinden in gebruik zijn en daar staan heel wat verkoopbussen tussen. Er zijn zeker twee koffie kramen, een crèperie, een ijskraam en nog wel het een en ander te vinden. Ik kan me ook een oranje bus herinneren waar ongezond spul verkocht word. Maar ja, zo lang het forum niet in de lucht is kan ik het niet terugvinden
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
De HY met crepes en lekkere worstjes en de ijsco HY ken ik inderdaad , hopelijk is het HY forum snel weer in de lucht en blijkt er ook een snack-variant te zijn.
Alvast dank!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Doe er Uw voordeel mee
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
25trd schreef:
Doe er Uw voordeel mee
Ligt het aan mij of heeft die HY bijzondere/aparte achterdeuren ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 142
- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Lelijke Eend schreef:25trd schreef:
Doe er Uw voordeel mee
Ligt het aan mij of heeft die HY bijzondere/aparte achterdeuren ?
Dat zijn deuren die Currus er in zet, deze HY was een landmachtambulance als ik het goed heb (en anders verbetert Bert me vast wel ). Stond pas ook op ‘t hy forum, maar dat is inderdaad nog steeds plat.
Okee, grappig !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Het HY forum doet het weer. Dit is het linkje met de verkoopwagens.
Op pagina 3 staat een oranje frietkot (mét vetput), maar het linkje op de site doet het niet meer. Dit is echter het juiste linkje
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
@25trd < Dank voor de link, die HY ziet er echt heel leuk uit!
@Ree < Top ! Merci!