1 van de 2
 1 2 Volgende > 

wel of geen zaken via western union?
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 10 juli 2009 02:57 AM

Ik ben bezig om een cx prestige te kopen in frankrijk maar die man wil een waarborg van 1500 via western union.. snap er ook geen donder van in dat gebrekking frans/engels.. wel veilig of niet?

zie onder van boven naar beneden ( mail )

I do not ask you to pay without l’ to have seen but just a guarantee certifying that you have l’ money because I cannot move the car on the Netherlands without being on d’ to be to thus regulate made the mandate western union and scanner the receipt while hiding the codes you will give me the codes that during the delivery thus j’ await the copy of the mandate western union

—- En date de : Jeu 9.7.09, kuiper.r <kuiper.r@kpnmail.nl> a écrit :

De: kuiper.r <kuiper.r@kpnmail.nl>
Objet: Re: Citroën CX
À: “Bon Di” <gawomen007@yahoo.fr>
Date: Jeudi 9 Juillet 2009, 21h32

I am sorry but i dont pay the car when i havent see the car. good luck with selling it. only in cash

Roy
——- Original Message——-
From: Bon Di
To: kuiper.r
Sent: Thursday, July 09, 2009 7:57 PM
Subject: Re: Citroën CX

before passing to the delivery I must have a guarantee of payment thus you must will make a mandate to the post office western union of 1500 € at the time the mandate western union is made of grace scanné to me the reçàu while hiding the codes I want to be on qu’ it will have payment c’ all, therefore at the time that you is made the mandate western union scanné the receipt but to hide the codes
here are l’ addresses to which you will make the mandate western union via the post office
NAME :.................. ODUNLAMI
FIRST NAME:...........Max
addresses : ...........13 rue l’homme de sage
country:............ SENEGAL
postal code : ........00226
j’ waits until you for the delivery scanné to me the receipt while hiding the codes

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2502

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 10 juli 2009 03:04 AM
  [ # 1 ]

Lekker 1500 euro via Western Union, het grootste afvoerputje voor geld, naar Senegal sturen Smile

NIET VEILIG! als je het mij vraagt.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 10 juli 2009 03:08 AM
  [ # 2 ]

Dat bedoel ik.. dus het komt er op neer dat ik 1500 moet storten op de western union? dan geen prestige.. Crying or Very sad

Groet Roy

Profiel  

xmbreak
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 281

Gepost: 10 juli 2009 03:08 AM
  [ # 3 ]

NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 10 juli 2009 03:10 AM
  [ # 4 ]

Niet nooit never nie jamais absoluut non rien niks maar dan ook niks geen geld sturen via western union tenzij het naar een bekende is!!!!!!!!!!!

Dit stinkt vanaf kilometers afstand al naar oplicihting eerste klas!

Lees je aub in op wiki met betrekking tot de zogenaamde scammers, lees ook wat dingetjes op sites zoals http://www.thescambaiter.com of www.419eater.com en je komt er vanzelf achter hoe deze lui te werk gaan.

Dit is absoluut niet veilig en ik kan je garanderen dat je iedere cent die je opstuurd kwijt bent!

Iedere boerelul heeft een bankrekening en er is absoluut geen enkele reden om geld via western union of moneygram of wat dan ook te sturen.

Lekker verder kijken naar een mooie CX die wel bestaat en waarvan de eigenaar gewoon zaken met je wilt doen die voor zowel jou als de verkoper iets oplevert!

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 10 juli 2009 03:11 AM
  [ # 5 ]

Inderdaad NIET DOEN !!!!!!!!!!!

Verhalen genoeg op internet over oplichters uit dit Werelddeel, ze zijn steeds hetzelfde, maak een geldbedrag over als garantie en voor je het weet ben je opgelicht.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 10 juli 2009 03:12 AM
  [ # 6 ]

duidelijk.. dit is de advertentie waar het om gaat.. leek eigelijk ook te mooi om waar te zijn .. Rolling Eyes http://www.webmycar.com/zonecar/webacar.nsf/fr/82066E033921BB5FC12575DF007BD091

wees dus gewaarschuwd met deze cx

Groet Roy

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 10 juli 2009 03:16 AM
  [ # 7 ]

Wees trouwens ook zeer voorzichtig met het opsturen van persoonlijke gegevens want dit soort lieden pakt alle kansen aan om geld te verkrijgen, identiteitsdiefstal is ook een zeer veel voorkomend iets. Ik zou persoonlijk ieder contact met deze vent per direct verbreken. Tenzij je zin hebt om wat te gaan spelen (verwijs ik weer door naar thescambaiter en 419eater.)
Als je het een beetje goed doet kun je ze best leuke dingen laten doen zoals het opsturen van dergelijke “securityfoto’s”

Maar houd altijd in gedachte dat je met criminelen te maken hebt!

Nogmaals stuur geen details van jezelf op en ga er maar vanuit dat je op je email adres in de toekomst vele aanbiedingen zult gaan krijgen van zogenaamde banken waar miljoenen op jou zitten te wachten.

Hufters zijn het!

Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 10 juli 2009 03:26 AM
  [ # 8 ]

lekker ..hij heeft mijn adres al.. ach ja mocht ik iets merken stomp ik ze allemaal in elkaar.. Laughing

hier alweer een nieuw mailtje

Hello, I do unfortunately no matter by means of wester union banks, it in a different way must. differently I wish you success with sale of cx
——- Original Message——-
Sent: Friday, July 10, 2009 12:15 AM

tomorrow will make the mandate to the post office western union as soon as you make the mandate western union scanne the receipt hides the codes as soon as I see the receipt I will take the road to deliver to you as fast as possible d’ agreement?
here are l’ addresses to which you will make the mandate western union via the post office
NAME :.................. ODUNLAMI
FIRST NAME:...........Max
addresses : ...........13 rue l’homme de sage
country:............ SENEGAL
postal code : ........00226

Groet Roy

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 10 juli 2009 03:30 AM
  [ # 9 ]

Ik PB je ff, ik kan je misschien wel helpen.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 10 juli 2009 03:40 AM
  [ # 10 ]

NO only when we meet and in cash money
——- Original Message——-
Sent: Friday, July 10, 2009 12:34 AM

THUS YOU DO NOT WANT ANY MORE C’ IS WELL THAT

Groet Roy

Profiel  

algra
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 611

Gepost: 10 juli 2009 03:54 AM
  [ # 11 ]

1500 euro aanbetaling voor een auto waar ze 1300 euro voor vragen
bleh
nou breng mij die 1500 maar clap
ik heb nog wel een paar cxjes te koop type
alleen geen prestige of limo huh

Profiel  

PBO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gepost: 10 juli 2009 04:13 AM
  [ # 12 ]
xm'metje schreef:

duidelijk.. dit is de advertentie waar het om gaat.. leek eigelijk ook te mooi om waar te zijn .. Rolling Eyes http://www.webmycar.com/zonecar/webacar.nsf/fr/82066E033921BB5FC12575DF007BD091

wees dus gewaarschuwd met deze cx

Onderaan de advertentie wordt de verkoper nota bene gewaarschuwd voor betaling via Western Union Rolling Eyes

Tikt die Senegalees zo belabberd Engels of zit er een Babelfishvertaling tussen?

Zou trouwens je emailadres uit de startpost verwijderen, geheid dat je anders de komende tijd een hoop spam uit je mailbox kunt halen.

C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 10 juli 2009 11:52 AM
  [ # 13 ]
algra schreef:

1500 euro aanbetaling voor een auto waar ze 1300 euro voor vragen
bleh
nou breng mij die 1500 maar clap
ik heb nog wel een paar cxjes te koop type
alleen geen prestige of limo huh

voor dat bedrag wedr ie thuis afgeleverd. Wink heb je voor moois dan?

Groet Roy

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 709

- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Gepost: 10 juli 2009 12:02 PM
  [ # 14 ]

Waar het op neerkomt:

De scammer wil bewijs zien dat je in ieder geval de centen beschikbaar hebt. Dat wil hij/zij zien door een Western Union transfer papiertje, waarbij de scammer zegt dat jij bepaalde codes moet afdekken zodat hij/zij niet het geld al kan claimen, maar dat wel duidelijk is dat het geld er is.

Lijkt toch vrij onschuldig, toch?

*BZZZZZT*Wrong answer!  Exclamation  Exclamation  Exclamation

Met voldoende illegale connecties binnen WU kan iemand toch gewoon het geld ophalen bij een WU kantoor. En dan ben jij het ècht kwijt. Zie maar eens te bewijzen dat jij de boel hebt opgestuurd met afgedekte codes…

From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2502

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 10 juli 2009 12:14 PM
  [ # 15 ]
PBO schreef:

Tikt die Senegalees zo belabberd Engels of zit er een Babelfishvertaling tussen?

Het is duidelijk Babelfish ja. Alle niet meevertaalde j’-s en dergelijke…

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook