Wie helpt me even uit de droom: vanwege kabelvernieuwingen van de electrische ruiten heb ik al diverse deuren van binnen opengehad.
Het enige waar ik niet uit kom: hoe krijg ik het deurvergrendelknopje (of hoe dat ook mag heten) weer op de juiste manier en de juiste hoogte op da stangetje gepield. Met wat geluk gaat het soms best aardig, maar het foefje erachter blijft me onduidelijk.
Zaterdag heb ik in een vlaag van drift er eentje vernield, ik was niet helemaal in topvorm. Hou me aanbevolen voor een losse eenling in een envelopje…
Peugeot 304 S cabriolet, Peugeot Q3A, Alfa Romeo 166 JTD, Citroën Xantia 1,8i, Citroën type 23, Peugeot 304 cabriolet, Hyundai Ioniq 5
Effe deel 12 downloaden. -> http://oto.to/haynesxm.html
zat ik laatst ook mee, via dit forum gevonden en hier nog eens geciteerd: het is inderdaad heel makkelijk, als je het weet hoe het moet.
Portier open zetten.
Met een schroevendraaier het slot sluiten. (doen alsof de deur dicht valt)
Vergrendelstangetje omlaag duwen, nu gaan alle potieren op slot (CV)
Nieuw knopje nemen, in dat knopje zit dat stukje plastic met die karteltjes en een blokkeer palletje, dat palletje moet in het onderste gaatje zitten
Nu druk je dat knopje op het stalen pennetje, dat stukje plastic met die karteltjes verschuift nu naar boven en dat blokkeer palletje valt in het tweede gaatje