Hallo allemaal,na 2 jaar een bx chic te hebben gereden zijn we overgestapt naar een zx,de bx haalde jammer genoeg de apk niet er moest voor 1500 euro aan verspijkerd worden en de koppeling was ook niet al te best meer.
We rijden nu in een zx tonic break van 1996 met 117000 op de teller gekocht bij bart pulles te nijverdal,de auto voelt goed aan en zit zoals een citroen hoort te zitten ik merk alleen bij gas terug bij ongeveer 50km p/uur dan voel je even een schok net of de gaskabel ff blijft hangen voor de rest loopt de auto perfekt,weet iemand wat dit kan zijn,alvast bedankt voor de antwoorden
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Is dit dan tijdens remmen terwijl de auto in of niet in een versnelling staat?
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
majestic3jay schreef:Is dit dan tijdens remmen terwijl de auto in of niet in een versnelling staat?
Hoi,dit doet ie bij het gas terugnemen,en dan voel je een irritant schokje.
majestic3jay schreef:Is dit dan tijdens remmen terwijl de auto in of niet in een versnelling staat?
Truowens,schitterende zx heb je,mooie kleur en een fijne motor mag ik aannemen.heel wat anders dan een 1.4.
Je zou is kunnen kijken of je de luchtfilter een beetje schoon kan krijgen met de stofzuiger ofzo. Kost niets en misschien is het daarmee weg. En kan het toch nooit kwaad. Of is een flesje injector reiniger in de benzine gooien. En zou je ook eens de zoekfunctie kunnen gebruiken. Dit is al een veel besproken probleem dach ik zo.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
hans en bianca schreef:
Hoi,dit doet ie bij het gas terugnemen,en dan voel je een irritant schokje.
Als ik mijn gas loslaat wil het motorblok ook nog wel eens een schokje geven. Mij vertelde ze toen dat ik dat kon zoeken in versleten motorsteunen, de rubber(?) blokken waar je motorblok in rust. Als ik heel snel me gas in trap en snel los laat, voelt het zelfs als een klap…
hans en bianca schreef:Truowens,schitterende zx heb je,mooie kleur en een fijne motor mag ik aannemen.heel wat anders dan een 1.4.
Dankje! Ben er nog erg blij mee, ondanks veel minpuntjes. Is inderdaad een andere beleving dan een 1400, maar een 1400 is ook weer een hele andere beleving dan een 16v. Is maar net waar je voor wilt gaan natuurlijk
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002