20 van de 97
« Eerste  < Vorige 18 19 20 21 22 Volgende >  Laatste »

Citroen BX : pg 96: In The End… Nothing Else Mathers
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6168

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 12 juli 2009 01:32 AM
  [ # 286 ]
Profiel  

BunnY
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2035

Gepost: 12 juli 2009 01:41 AM
  [ # 287 ]

De auto had (besefte ik achteraf) dat probleem al. En geen rotte frank/euro, neen, maar ik ben student en moet dus wel zien wat ik met mijn geld doe (zoals iedereen hier maar soit). En ik heb nog andere hobbys ook (horloge + hifi).

Ik heb echter niet het budget om hem bij Citroën binnen te doen en hem daar helemaal in orde te laten maken. Of wacht, dat budget heb ik wel. Maar dan moet ik wél beslissen een jaar niet te rijden (omdat ik niet het budget heb voor de 2 dingen).

Het probleem is gewoon dat ik elke keer, en keer op keer die tegenslagen heb/krijg. Ik heb op het vlak van die BX nog geen énkele keer 1 sprankeltje goed nieuws gehad zonder dat het binnen de week weer omgekeerd werd.

Eerst bleek dat de LPG installatie niet in orde was. Maar volgens de keuring kwam het met een nieuwe tank allemaal in orde. Ok, ik even wat rondgekeken en een nieuwe tank gevonden (jaartje oud). Nieuwe tank er in, ik zo blij als een klein kind en ik rijd naar de keuring. Bleek dat het blijkbaar toch niet alleen die tank was maar dat opeens ook de verdamper niet meer goed was voor de keuring.

Allé dan, nieuwe verdamper (écht nieuw). Nieuwe verdamper er in en hupsakee, weer naar de keuring. Kreeg ik dan te horen dat dat allemaal wel goed is maar dat ik opeens sowieso een attest moet hebben van een LPG-installateur (konden ze me dan de keer ervoor niet vertellen).