courage, kheb ook parkeersensoren maar een camera is gewoon LEUK
net het 1e scherm aan het dak gehangen (geen gaten gemaakt ofzo)
heb nu wel nog een video versterkertje gekocht (omdat het beeld niet naar behoren is (strepen)). Maar dat komt wel goed.
Camera is nu ook anders aangesloten, hij werkt als ik hem in achteruit zet de auto. Maar ik kan ook tijdens het rijden de CAMERA stand nemen en op al mijn schermen de camera tonen
Berlingo 1.6HDI
snel even een foto gemaakt met de GSM vanmiddag.
achteruitrijcamera hangt nu vast, 2e scherm hangt aan het plafond (in het midden)
Berlingo 1.6HDI
is dat plafond scherm praktisch?
is toch wel heel erg hoog dat plafond van berlingo.
1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII
Kerel, echt niet normaal. Kan je achteruit over de autostrade rijden zonder ergens last van te hebben. Mits je bakje hard genoeg zou gaan.
Waar haal je toch de tijd vandaan. Als je nog over hebt mag je bij mij ook starten
Zoek gelijk ook leuke grijze, hyperblack of zwarte velgen voor de new Berlingo. Heb al wel beslist met de velgenboer dat het 17-ers gaan worden. Maar ben er nu al 4 maand niet meer geweest. Geraak er gewoon niet. Altijd te laat thuis.
New Berlingo, heerlijke wagen
de gepresteerde uren van deze avond:
scherm staat op het dashbord en kan in 2 minuten weggenomen worden.
extragroot schreef:is dat plafond scherm praktisch?
is toch wel heel erg hoog dat plafond van berlingo.
als je in het midden zit en voor je kijkt, kijk je mooi op het scherm!
ik kan het verplaatsen in hoogte ook hé!
Berlingo 1.6HDI
Wat hebben jullie zoal al veranderd aan jullie berlingo?
Het ziet er vreselijk goed uit !!! Complimenten!!!
Ben het met Timmy eens; als ge tijd over hebt….
@berlingo 1.6hdi. Kerel je bent echt goed bezig. Ziet er fantastisch uit. Alleen die floskes aan je ramen, dat is niet echt mijn ding
@Marcel01: nummertje trekken beste kerel. Ik was eerst. Daarbij als ie klaar is in kalmthout kan ie gelijk doorrijden naar R’daal e. Dat is maar 15 km ofzo. kwartiertje-20 minuutjes. Dus komt dan mooi uit
Trouwens als het morge heel de dag klote weer is, is het geen rietdekken, misschien dan toch eens een keer op tijd thuis om bij de velgenboer te passeren. Om te zien of er in de nieuwe collectie iets naar mijn zin zit of dat er koopjes te doen zijn met de vorige collectie.
New Berlingo, heerlijke wagen
hey bedankt voor de positieve commentaar.
Nu hoef ik enkel de video versterker er nog tussen te zetten, daarna is hij zo goed als af!
deze zomer dan eens een nieuw glanslaagje geven denk ik. Tword nodig na 96 000 km in net geen 3 jaar!
:p
Berlingo 1.6HDI
daniell schreef:eindelijk de afwerking kunnen vervolledigen, was niet makkelijk om een stofje ( lees imitatieleder ) te vinden van qua idem kleur/structuur
Mag men weten waar je dat leder gevonden hebt?
Voor de afwerking: R E S P E C T
Met vriendelijke groeten uit België,
STYLUS 3530
BERLINGO III Feel Edition 10/2015 Acier Gris met nu 107000 KM
BERLINGO II MULTISPACE 1.9 D Iceland - Grijs van 17/5/2003 met nu 181000 km
BERLINGO IIa MULTISPACE 1.4 Goudkleurig van 2006 met nu 51000 km
Wat hebben jullie zoal al veranderd aan jullie berlingo?
Jullie zijn allemaal uitstekend bezig! Complimenten!!!
nadat er 1 strobo kapot was en ik geen nieuwe lamp kon krijgen (bagger)
heb ik een volledig nieuwe set gekocht met sterkere lampen:
http://truckfanclub.be/video.php?video=strobo
En alsook is mijn achterruitrijcamera terug aangesloten nadat hij stuk was
Berlingo 1.6HDI
Voorlopig de achterste demper vervangen door een rechte buis, klinkt nogal race zonder zwaar te overdrijven, met de motorrem een leuke blopblopblop.
Maar vooral de lampen vooraan vervangen door Philips blue vision exemplaren en zonet weer eens een donkere weg gedaan, een verbetering van minstens 200%.
Een gewoonlampje kost ca. 5€ en deze ca. 9€, voor de prijs moet je het niet laten dus.
Deze exemplaren geven duidelijker een witter licht en beschijnen de weg zoals een nieuwe auto dezer dagen.
Dus voor de type 1 rijders zeker een aanrader.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Pas op dat de wattages niet te zwaar zijn he. Ik heb dat vroeger ook nog gestoken in mijne berlingo. De draden waren gesmolten
Standaard 55W, gewoon een betere lamp.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017