3 van de 27
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

La Dame Verte de Technoloog, vrijdag 28-2-14 de laatste kilometers…
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 09 juli 2009 11:08 PM
  [ # 31 ]

Werkt prima hoor, je moet alleen Rain-X hebben Wink
Zoek maar eens op internet alle dure merken hebben ook wel iets, maar de ervaren poetsers gebruiken allemaal Rain-X.
Is vaak gewoon bij het tankstation te koop, voor minder dan 10 euro.

Overigens zou ik ook niet met alles reiniger op je auto aan de gang gaan…

Uiteindelijk moet je natuurlijk wel je ruitenwisser gaan gebruiker als het harder begint te regenen, maar het gaat er wel stukken makkelijker af.

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 709

- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Gepost: 10 juli 2009 01:14 AM
  [ # 32 ]

Ach, de Nano ruitbeschermer kost €9,95 voor ANWB leden, en ik kocht het op het eind van het jaar, dus tegen inevering van m’n oude pas ging er nog €2,50 extra aan korting overheen. Dat leed was wel te lijden hoor. Geen idee hoe vaak ik m’n ruiten er mee in kan spuiten, maar dat merk ik vanzelf.

From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 10 juli 2009 03:01 AM
  [ # 33 ]

De wasstraat bij mij in de buurt heeft sinds kort ook Rain-X, je gaat dan door een boog waar dat spul op je auto word gesproeid. Werkt inderdaad erg goed, alleen heb ik nu het idee dat de regensensor een beetje traag reageert op de eerste druppels, sinds dat spul erop gekomen is ???

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 19 juli 2009 03:35 AM
  [ # 34 ]

Nieuwe foto’s !!

En erhhh, OK, dus ik zal toch vroeger of later de lichtmetalen velgen moeten laten refurbishen (glasparelstralen en opnieuw poedercoaten):

Stom trouwens dat de foto’s met 768 pixels te breed zijn en een scrolbar opleveren.  Confused

From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 19 juli 2009 03:57 AM
  [ # 35 ]

En dan vergeet ik deze nog!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 19 juli 2009 02:08 PM
  [ # 36 ]

Mooie foto’s hoor Wink
Aan het poetsen geweest?

Zou even je nummerplaat recht buigen. Even eraf halen en dan maak je hem zo weer recht.

Persoonlijk vind ik het zwartje neusje niks Surprisedops:

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 19 juli 2009 04:08 PM
  [ # 37 ]
Arjan Verkade schreef:

Mooie foto’s hoor Wink
Aan het poetsen geweest?

Zou even je nummerplaat recht buigen. Even eraf halen en dan maak je hem zo weer recht.

Persoonlijk vind ik het zwartje neusje niks Surprisedops:

Ik ben niet aan het poetsen geweest, ik ben alleen bij Bob Autowas Schiedam naar binnen gereden. Mr. Green Meteen erna maar even naar een mooi rustig plekje gereden voor wat foto’s.

Wat betreft de nummerplaat: Die zit met popnagels vast. Even loshalen is er niet bij, ik geb geen popnageltang liggen, noch geschikte nagels. Ik ben het wel met je eens dat de sporen van trekhaakkusjes eigenlijk wel weg zouden mogen.

En dan de zwarte neus… Voorlopig laat ik het zo. (Wel af en toe checken of deze chevron wel goed vast zit!) De groene grill heb ik ook nog steeds, dus als het me tegen zou gaan staan kan ik alsnog het groen in ere herstellen.

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5465

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 19 juli 2009 09:14 PM
  [ # 38 ]
Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 21 juli 2009 12:55 AM
  [ # 39 ]

Hmmm Sad  Madame moet naar de dokter…

Bijna thuis, in het stadse trage verkeer, hoor ik een paar keer een ratel ergens achter me. Ce n’est pas bon.

Thuis geparkeerd geef ik nog een paar keer gas en verdenk de regio Uitlaat. En bingo, j’ai trouvé le problème! De boosdoener? Het hitteschild boven de einddemper zit los.

De bevestiging aan de bumperkant zit nog vast, de bevestiging aan de wielkant overduidelijk niet (zie foto onder) en de eventuele derde bevestiging, aan de kant van het reservewiel, kan ik niet direct zien van onderaf, maar ik vermoed dat die ook door is.

Eens even kijken hoe dit het verstandigst gefixed kan worden. Er komt een autovakantie aan, dus is het wel belangrijk om hier vaart mee te maken.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 21 juli 2009 12:57 AM
  [ # 40 ]

Niets ernstigs dus, das gebeurt wel vaker bij de Xsara Wink

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 21 juli 2009 01:09 AM
  [ # 41 ]
Arjan Verkade schreef:

Hoe zou jij dit aanpakken? Zelf beunen of laten fixen bij de garage? Ik neig naar dat laatste.

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7774

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 21 juli 2009 01:10 AM
  [ # 42 ]

Gewoon een ring of stuk montagestrip er tussen en weer vast draaien. Niks aan de hand verder.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7774

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 21 juli 2009 01:11 AM
  [ # 43 ]

De garage zet er een nieuw hitteschild op en rekent met een beetje pech een uur montage. Da’s dus minimaal honderd euro terwijl je het met een beetje handigheid toch zelf zo moet kunnen fixen.

Op de gele xsara zat dat ding ook los.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 21 juli 2009 01:12 AM
  [ # 44 ]
Technoloog schreef:
Arjan Verkade schreef:

Hoe zou jij dit aanpakken? Zelf beunen of laten fixen bij de garage? Ik neig naar dat laatste.

Toen ik het had, was het vlak nadat ze mijn einddemper hadden vervangen en heeft de garage het onder garantie gedaan Wink

Geen idee eigenlijk hoe Surprisedops:
Ik vermoed met een ring over het grote gat zoals Daan al zegt, meest logische oplossing.

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 21 juli 2009 01:22 AM
  [ # 45 ]

Dan is de volgende vraag ... Wie in de regio heeft een brug, of bij gebrek daaraan, een fatsoenlijke set assteunen en krik?

Profiel  

3 van de 27
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook