Zou het nou toch echt gaan lukken?
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 21 juli 2009 02:05 AM

Heel, heel lang geleden zijn we begonnen aan het opknappen van mijn gele eend. De bodem is twee jaar geleden vervangen en toen is hij op de stelling gegaan en is er nooit meer iets van gekomen.
Omdat Milka (mijn paarse eend) eigenlijk onderhoud nodig heeft en de visa’s inmiddels allebei niet meer rijden gaan we zaterdag eindelijk verder met de gele.

Ik was namelijk afgelopen zaterdag met mijn broer en mijn vriend naar een andere eend gaan kijken. Een mooie paarse met bloemetjes die op marktplaats stond. Helaas was daarbij de koets aan het chassis gelast en de voetenbak zat met een paar schroefjes vast, kennelijk had hij dat met tectyleren niet gezien Confused 
Uiteraard hadden we onderweg een hoop tijd om alles goed door te spreken (was nogal een roteind voor niks) en hebben we besloten om in plaats van de ellende van een ander te kopen onze eigen ellende te maken Wink en zijn de onderdelen om de gele af te maken inmiddels besteld.

Hopelijk dus binnenkort foto’s!

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10298

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 21 juli 2009 02:14 AM
  [ # 1 ]

Goed zo, go for it!

Citroen!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren