Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Deze keer niet te strak dan?

Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Het klinkt goed, niet het piepje wat er eerst in zat. En ik heb hem zo losjes mogelijk gehouden. Ik zal morgenochtend nog even extra kijken.

Totaal aantal Berichten: 2529
- C35 Hilton XLS
garagestmarien schreef:toniclight schreef:garagestmarien schreef:Alleen echte kerels, Jeroen.
Hoe heet de C5 van EW eigenlijk?
Ariel??Jeroen
Bonte Reus.
DSB bank
Citroen c32 Hilton XLS

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
En vandaag even bij Kobalt langsgereden in Amsterdam, volgende week donderdag gaat er gas in de dame gebeunt worden. Een mooie 85 liter tank en het vulstuk toch maar gewoon onder de bumper, als ik het achter het benzineklepje wilde dan zou het waarschijnlijk weer 150 euro duurder worden… Nu ben ik voor 1000 euro exclusief BTW klaar. Is toch best netjes.

Totaal aantal Berichten: 15709
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
En dan kom je daarna direct door naar hier voor het Arrasfestijn? Groot kans trouwens dat ik je bakkie daar dan zie staan, want ik heb een afspraak bij die jongens voor woensdag, maar is was vergeten dat ik woensdag moet werken ipv donderdag, dus dat moet ik nog even switchen
Mooie cx rik!!!!!!!!! Hoop haar binnenkort wel een keer hier in de omgeving te zien rijden! Veel plezier ermee
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
graddus schreef:En dan kom je daarna direct door naar hier voor het Arrasfestijn?
Groot kans trouwens dat ik je bakkie daar dan zie staan, want ik heb een afspraak bij die jongens voor woensdag, maar is was vergeten dat ik woensdag moet werken ipv donderdag, dus dat moet ik nog even switchen
hahah ja goed plan. En dan mag je tegen die tijd even aangeven hoe laat je daar denkt te zijn, ik zoek namelijk nog een lift van en naar daar op de bewuste dag.
En dankje Art, ik denk dat je dr zeker nog wel hier in de buurt zal spotten.

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Zo, ik zal maar weer eens updaten. We hebben hier namelijk te maken met een echte karakterbak. Na het riempje wat stuk was besloot namelijk de dynamo laatst ook eens een raar geluid te gaan maken. Na demontage en inspectie bleek dat alle kogeltjes uit het lager maar vast met pensioen gegaan waren. Hadden blijkbaar geen zin meer… Dus heb ik er even een nieuwe dynamo in gebeunt in de garage hier.
Verder is er afgelopen donderdag ook eindelijk een gasinstallatie ingebouwd wat het rondrijden toch wat plezieriger maakt. Daarna direct even een dimlichtrelais er ingebeunt en toen het afgelopen weekend meteen een extra 800 kilometer erbij getikt op de teller.
Verder lekt ze nog wat olie, dit moet voor de vakantie naar Frankrijk wel verholpen zijn. Ik moet nog even checken waar het vandaan komt maar volgens mij was het ergens een pakking oid. Verder zweeft het beestje erg prettig en heb ik niks te klagen. En uiteraard heb ik weer wat fotootjes voor jullie.
Lekker beunen in de garage.
Niet aankomen
Let op
Machine is in reparatie
Marieke en La Reine zusterlijk naast elkaar.
Mooie foto die laatste! En kilometers maken is altijd goed
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

Totaal aantal Berichten: 5492
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Wat gebeurd er met ‘‘Marieke’’ Rik?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Weet ik nog steeds niet zeker. Er zijn een aantal ideetjes voor het trouwe bakkie. Maar voor ik de knoop definitief doorhak ga ik het beestje deze week eerst eens aan de gang helpen. Ze staat nu al een paar maanden stil en het wordt de hoogste tijd dat ze weer eens een rondje gaat rijden. Zodra zeker is wat er met Marieke gaat gebeuren zal dat hier verschijnen.

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
De kogel is door de kerk. Marieke is laatst weer aangeslingert en dat reed toch wel zo geweldig lekker met die 2400 GTi met korte 5-bak. En die stoffen stoelen zitten zo veel lekkerder. Ze gaat opgeknapt worden.
Er is al een beginnetje gemaakt en zodoende gaat de motorkap nu weer goed dicht. Binnenkort nog een keertje proberen op een trekbank oid te kunnen komen en dan de rest ook rechttrekken. Verder heb ik volgens mij via via al een nieuw scherm kunnen regelen. Dus het gaat aardig. Verder kwam er nog een vriend langs afgelopen weekend dus zijn we toen maar even met mijn hele wagenpark tegelijk door Leiden gaan cruisen en meteen wat mooie fotootjes gemaakt.
Ik mag mij toch wel gelukkig prijzen om als jongere van 20 met zulke schitterende fotomodellen op stap te mogen.

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
3 mooie foto’s maar?
Je heb er vast meer!

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Ik dacht ik post een kleine selectie. Elke keer een enorme vracht fotos daar wordt de pagina zo traag van.

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dan gooi je ze toch in een Picasa album?
Dan vermaken we ons ook wel