Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Wat zijn de verschillen tussen de achterlichten van type 1, 2 en 3? En dan met name de kleur van de knipperlichten.
Ik dacht altijd dat de achterknipperlichten van type 1 meer oranje getint zijn, en type 2 meer grijs.
Ik had een ster in een achterlicht dus ik heb op citromobile naar een achterlicht met een duidelijk grijs getint knipperlicht gezocht.
Vandaag er in gezet maar hij is duidelijk veel lichter dan de balk op de achterklep en het andere knipperlicht.
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Zijn mijnsinziens gelijk.
Ze kunnen echter heel erg verkleuren…
Domme vragen bestaan niet.
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Type 3 heeft grijze knipperlichten en de type’s ervoor van die rookbruine.
Knipperlichten en achterlichten lijken me verschil ?
Hij vroeg specifiek naar de knippers toch?
en de kleur daarvan verschilt.
Het rood van de achterlichten is uiteraard gelijk.
Volgens mij heb ik ff zitten slapen…
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
eXaMple schreef:Type 3 heeft grijze knipperlichten en de type’s ervoor van die rookbruine.
Kijk, daarom zocht ik naar een grijze.
Snel nog even een foto gemaakt. Duidelijk te zien welke ik vervangen heb. Zit ik soms met een type 2 achterkant?
Kan iemand mij vertellen wat het zou moeten zijn: rechts (donker) of links (licht)? Als ‘t het licht moet zijn ga ik denk ik op zoek naar een bijpassend rechterachterlicht en balk op de klep.
Overigens staan deze verschillen niet in de sticky.
Totaal aantal Berichten: 212
- C5 break exclusive
par eXeMple! schreef:eXaMple schreef:Type 3 heeft grijze knipperlichten en de type’s ervoor van die rookbruine.
Kijk, daarom zocht ik naar een grijze.
Snel nog even een foto gemaakt. Duidelijk te zien welke ik vervangen heb. Zit ik soms met een type 2 achterkant?
Kan iemand mij vertellen wat het zou moeten zijn: rechts (donker) of links (licht)? Als ‘t het licht moet zijn ga ik denk ik op zoek naar een bijpassend rechterachterlicht en balk op de klep.Overigens staan deze verschillen niet in de sticky.
Heb je inmiddels een lichte balk kunnen vinden?
En is dat zo dat dat stukje horizontale kleur onder de richtingaanwijzers een onderdeel is van de complete lampunit? Zodat je specifiek op je eigen carrosseriekleur een of twee achterlichten moet zoeken
mia macchina è presto per rubare
die linker unit klopt niet, ik zou ‘m gauw vervangen door een donkere…
S
Totaal aantal Berichten: 212
- C5 break exclusive
Sjaak81 schreef:die linker unit klopt niet, ik zou ‘m gauw vervangen door een donkere…
S
Sjaak is dat zo…..(vraagteken)
Zou het ook kunnen zijn dat met de witte lichtjes aan de zijkant de achterbalk en de clignoteurs ook lichter werden. (nogmaals vraagteken)
mia macchina è presto per rubare
Het stukje kleur onder de knippers (en aan de onderste rand) zijn losse meegespoten delen.
Kun je er zo vanaf klikken en overzetten op een andere lampunit.
Serie drie heeft de echt grijze balk en knippers, zonder de oranje gloed.
Ik had precies hetzelfde probleem en heb op de sloop (de populier) een serie drie achterlicht uit een serie één kunnen schroeven.
Waarbij de afwijkende kleur helemaal duidelijk was.
Groet, Piet
citrohanxm schreef:Sjaak81 schreef:die linker unit klopt niet, ik zou ‘m gauw vervangen door een donkere…
S
Sjaak is dat zo…..(vraagteken)
Zou het ook kunnen zijn dat met de witte lichtjes aan de zijkant de achterbalk en de clignoteurs ook lichter werden. (nogmaals vraagteken)
nee hoor, dat is echt niet zo [uitroepteken]
S