maar de hamster was wel verliefd op zn opeltje oliver toen ze naar afrika gingen…
Totaal aantal Berichten: 140
- Dyane 6
- GS/GSA Spécial
- C5 1.8 16V - Berline
- Dyane Acadiane
dyanemaniac schreef:maar de hamster was wel verliefd op zn opeltje oliver toen ze naar afrika gingen…
Idd, vind het een vet karretje ook
Hij heeft er nu zelfs een speciale plaat voor ‘0L1V3R’
Citroën Dyane ‘81
Citroën Acadiane ‘82
Citroën C5 ‘02
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
hocks schreef:Ik hoop dat ze nu eens een keer normaal met de auto’s omgaan, maar zal wel weer niet…..Topgear lijkt steeds meer op een comedy dan op een autoprogramma met leuke inhoud…...eerder waren ze beter…...
wel een lekkere dame trouwens…........
zo’n blauwe Ami 8 is zeker niet te versmaden!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
hogervp schreef:
zo’n blauwe Ami 8 is zeker niet te versmaden!
Welke Ami , ik zie geen Ami
hocks schreef:Ik hoop dat ze nu eens een keer normaal met de auto’s omgaan, maar zal wel weer niet…..Topgear lijkt steeds meer op een comedy dan op een autoprogramma met leuke inhoud…...eerder waren ze beter…...
wel een lekkere dame trouwens…........
Geheel mee eens ! Zowel wat Top Gear als wat de dame betreft.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
James May, avec une amie dans une Ami
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Nou heren en dames, gisteravond was dan de lang verwachte uitzending op BBC II.. de dame was blond, de opdracht weer eens idioot, maar de auto bleef deze keer tenminste heel en hij heeft hem zelfs gekocht! (al moet je dat soort dingen natuurlijk met een enorme korrel zout nemen bij TG) Wel mooi om te zien hoe het ami-tje zich hield in de haarspeld bochten! stiekum toch leuk
Woensdag in de herhaling geloof ik
Groet
Yke
Of even downloaden natuurlijk.
Ik heb hem net zitten kijken ... WOW!!! Erg leuk gedaan en is het jullie niet opgevallen dat er met de Ami helemaal niets aan de hand is geweest en er ook geen geintjes mee zijn uitgehaald! En dat terwijl ze meestal Captain Slow wel even flink te grazen nemen!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Peteryed schreef:Hij is nu ook te zien op You Tube. Erg leuk om te kijken. Vooral leuk dat de ami inderdaad niet kapot ging.
Heb je een link? Ik heb net het nodige afgezocht, maar ik kom dat item niet tegen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
den willem schreef:http://www.groenlicht.be/2009/07/27/video-top-gear-seizoen-13-aflevering-6/ hierzo
Patrick