Hallo,
ben nieuw op dit forum en heb gelijk maar een vraag.
iemand heeft even heel fijn tegen mijn xsara aangezeten op een parkeerplaats en geen briefje achtergelaten… nu zijn het een aantal krassen op de voorbumper die ik zelf wel kan herstellen echter, ik kan nergens het kleurnummer vinden. en met zo’n motip-kleurenkaart kom ik er ook niet uit.
iemand een idee? vast wel
hier de auto
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Volgens mij Jaune Naissant , code KAA
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
M&M schreef:Kleur is Jaune Heliodor ? ... code ?
volgens mij is die van mij (zie alvatar) Jaune Heliodor en die is alleen op Xsara serie 2 geleverd.
Onder de motorkap staat de kleurcode, een vriendelijke dealer zal de beroerdste niet zijn om effe te kijken, een lakstif kost je c.a. €6 bij de dealer. Bij motip is het inderdaad lastig, de kleurenkaart geeft op basis van de code onder de motorkap zelfs meerdere opties
ok bedankt, ga ik vandaag maar even langs de dealer.
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
M&M schreef:Oh ok ops: ... moet er ook niet mee bemoeien , weet nix van Xsara’s af
maakt niet uit, je probeerd gewoon mensen te helpen
ZX1.4i schreef:Onder de motorkap staat de kleurcode, een vriendelijke dealer zal de beroerdste niet zijn om effe te kijken, een lakstif kost je c.a. €6 bij de dealer. Bij motip is het inderdaad lastig, de kleurenkaart geeft op basis van de code onder de motorkap zelfs meerdere opties
waarschijnlijk staat de kleurencode in de deur van de bestuurder.