Ik ben teneinde raad, mijn spiegels klappen al jaren autmatisch in bij vergrendelen dmv de afstandsbediening. Nu moet ik met de caravan weg en weet ik dat je deze functie uit kan schakelen. In het verleden heb ik dit geprobeerd en werkte dit ook gewoon.
Nu wil eht geval dat ik op geen enkele manier dit uit krijg, met als gevolg dat mijn caravanspiegels tegen mijn auto klappen bij het op slot doen.
De manier hoe het in het instructieboekje staat vermeld werkt niet. Is ook erg summier. (contact aan/uit motor aan/uit enz.)
Misschien weet iemand nog raad hoe ik dit voor de vakantie uit kan zetten. DE dealer waar ik ben geweest wist het ook niet.
Heb een c8 2.2 hdi ambiance suite uit 2004.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
contact aan,het knopje voor het kiezen welke spiegel je wil bedienen,dus links of rechts,gewoon in het midden plaatsen en achteruit trekken tot de spiegels terugklappen.
dan staat het dichtklappen uit. Hetzelfde weer doen om ze te laten dicht klappen.
Totaal aantal Berichten: 944
Via de lexia :
BSI : Computers aanwezig: config cliënt: inklapbare multiplex spiegels vaan Aanwezig naar afwezig.
De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl
Nou alles geprobeerd maar geen resultaat. Dicht via afstandsbediening spiegels ook dicht.
Andersom werkt eht wel. Contact aan, knopje naar achteren, spiegels klappen in, contact uit, door op slot via ab, spiegels blijen ingeklapt, deur open via ab, spiegels blijven nogsteeds ingeklapt.
Zodra ik dan met contact aan de spiegels weer uitklap, en dan weer uitstap, klappen ze gewoon weer dicht…zucht…
Ik weet het niet meer.
Het gekke is dat als je de auto met de sleutel op slot doet de slpiegels niet inklappen.
Als eens via mijn methode gedaan ?
Dealer zegt dat spiegels en elctrische ramen op 1 compute/groep zit. Ze kunne dus wel de spiegels uitschakelen via de computer maar dan doen mijn ramen het ook niet meer. Nou ja voor de vakantie met de hand op slot draaien dan maar…..
[edit Rene] quote op het laatste bericht verwijderd[/edit Rene]
Geloof ik niks van.