Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
metro2005 schreef:JustShootMe schreef:Mooiste BX ooit gezien…tis iets voor Bram
Toch wel een turbodiesel met airco he
nee, een HDI
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hahaha,
We maken hem dof zwart, bullbar, verhogen, extra lampen, zwaar geluid, geblindeerde ramen jaja egt een auto waarmee je gaat rally rijden
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wordt verhogen met een HP systeem niet wat lastig?
ik zie namelijk ook nooit een verlaagde HP geveerde Citroën.
terwijl dat juist heel cool staat
arjan_verkade schreef:wordt verhogen met een HP systeem niet wat lastig?
ik zie namelijk ook nooit een verlaagde HP geveerde Citroën.
terwijl dat juist heel cool staat
Psst: hendel tussen de voorstoelen
1 standje hoger en voila terreinwagen
1 standje lager en hoppa: pimpmobiel
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 15707
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
en twee standjes hoger en je hebt voor de rest van je leven zo’n auto nodig omdat je rug kapotgeklapperd is…
Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
metro2005 schreef:arjan_verkade schreef:wordt verhogen met een HP systeem niet wat lastig?
ik zie namelijk ook nooit een verlaagde HP geveerde Citroën.
terwijl dat juist heel cool staat
Psst: hendel tussen de voorstoelen
1 standje hoger en voila terreinwagen
1 standje lager en hoppa: pimpmobiel
beetje jammer dat je in die standen niet hard kan en wil
arjan_verkade schreef:wordt verhogen met een HP systeem niet wat lastig?
ik zie namelijk ook nooit een verlaagde HP geveerde Citroën.
terwijl dat juist heel cool staat
nooit gezien ? Vortex heeft oa zijn bx verlaagd, voorheen had gti_styling84 zijn bx ook verlaagd.
Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ijs schreef:arjan_verkade schreef:wordt verhogen met een HP systeem niet wat lastig?
ik zie namelijk ook nooit een verlaagde HP geveerde Citroën.
terwijl dat juist heel cool staat
nooit gezien ? Vortex heeft oa zijn bx verlaagd, voorheen had gti_styling84 zijn bx ook verlaagd.
als ik een foto zie ga ik er vanuit dat die in een lagere stand staat
dat zie je pas als de auto rijdt want dan rijd je normaal gesproken niet in de laagste stand
en tja die auto’s heb ik nog nooit zien rijden.
gaat het comfort dan achteruit als die verlaagd wordt?
Totaal aantal Berichten: 15707
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Bij ons op het dorp liepen er vroeger diverse gs(a)‘s (break) die volop getuned en verlaagd waren. Stelletje broers waren dat. Een er van rijdt nog steeds in een c15E die geheid meer aan boord heeft dan de standaard koffiemolen…
arjan_verkade schreef:Ijs schreef:arjan_verkade schreef:wordt verhogen met een HP systeem niet wat lastig?
ik zie namelijk ook nooit een verlaagde HP geveerde Citroën.
terwijl dat juist heel cool staat
nooit gezien ? Vortex heeft oa zijn bx verlaagd, voorheen had gti_styling84 zijn bx ook verlaagd.
als ik een foto zie ga ik er vanuit dat die in een lagere stand staat
dat zie je pas als de auto rijdt want dan rijd je normaal gesproken niet in de laagste stand
en tja die auto’s heb ik nog nooit zien rijden.
gaat het comfort dan achteruit als die verlaagd wordt?
Hij is als het goed is door de hoogteregelaar verlaagd, dus niet via je hendel in de auto. Comfort gaat wel achteruit, maar je krijgt een ontzettende goeie wegligging.
Ijs schreef:Hij is als het goed is door de hoogteregelaar verlaagd, dus niet via je hendel in de auto. Comfort gaat wel achteruit, maar je krijgt een ontzettende goeie wegligging.
Het helt wat minder over als je op de stoppen rijdt, maar om dat nou een geweldige wegligging te gaan noemen Tja, het helpt…
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
web schreef:Ijs schreef:Hij is als het goed is door de hoogteregelaar verlaagd, dus niet via je hendel in de auto. Comfort gaat wel achteruit, maar je krijgt een ontzettende goeie wegligging.
Het helt wat minder over als je op de stoppen rijdt, maar om dat nou een geweldige wegligging te gaan noemen Tja, het helpt…
Misschien is dit iets te optimistisch, laten we het houden op betere wegligging.
Niet aan komen, lijkt me veel beter. De BX veert van nature al super, en waarom verlagen? druk er dan een paar dikke bumpers tegen aan, ziet er ook stoer uit…..
Test
Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Thijsvandebles schreef:Niet aan komen, lijkt me veel beter. De BX veert van nature al super, en waarom verlagen? druk er dan een paar dikke bumpers tegen aan, ziet er ook stoer uit…..
misschien nog een grotere inch maat, dat staat ook wel dik.
dan moet je dat wel weer doen met goede banden anders kost het je alsnog comfort
Niet aan komen, lijkt me veel beter. De BX veert van nature al super, en waarom verlagen? druk er dan een paar dikke bumpers tegen aan, ziet er ook stoer uit…..