Hoi,
Ik ga nu een beetje vreemd want de vraag die ik stel is voor de Peugeot Partner.
Aangezien de Partner niet zo’n mooi en uitgebreid forum heeft (althans niet door mij gevonden) stel ik de vraag maar hier.
Ik heb sinds kort de besteluitvoering van deze auto.
Ik wil deze gaan isoleren om hem stiller te krijgen nu is mijn vraag aan eventuele ervaringdeskundigen:
Ik kan de bak achter isoleren door isolatiemateriaal en dat achter van die houten latten te monteren ik weet niet hoeveel dit kwa geluid dempt.
Ik kan een tussenschot (met groot raam) monteren, ik denk dat dit de makkelijkste oplossing is en ook goed geluid tegen houd. Ik ben alleen bang dat ik het ruimtelijke gevoel kwijt ben en dat ik me opgesloten ga voelen in de auto.
Iemand ervaring of tips?
Greez Johan
Ik heb een Partner maar Peugeot heeft niet een mooi forum als deze
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
een tussenschot zou inderdaad kwa geluid erg veel doen! je bent die klankkast achter je kwijt
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=199282&highlight=isolatie
lees dit eens, wellicht breng ik je op een idee.
ik had bij mijn partner geluidsisolatie aan de wanden zitten. en daarvoor dunne houten panelen gemaakt. het dak had ik met van die noppenmousse beplakt. scheelt ook een stuk, zeker bij regen
ben er zelf no ook mee bezig, op de vloer leg ik een isomat en rond om de wielkast ook. maar daar overheen een triplex plaat… ben zeer benieuwd of het wat geluid weg haalt. een tussen schot zal veel helpen maar is idd niet handig met grote spullen…
ben benieuwd wat je eraan gaat doen…
2.0 HDI Berlingo 2004
1.9D Berlingo1999 (verkocht)
1.1 AX 1994 (verkocht)
Re: Geluid isoleren beselbus
mrjojo schreef:Hoi,
Ik ga nu een beetje vreemd want de vraag die ik stel is voor de Peugeot Partner.
Hallo , kan ” Hebic ” je al niet een stuk op weg helpen ????
Zij hebben toch redelijk wat kant en klare afwerkingsborden .
http://www.hebic.com/nl/nl/home.aspx
Succes
Peter .
Ik hoop dat je wat aan de geplaatste tips hebt, ik sluit dit topic.