De DVD-box met de eerste serie van CHiPs is uit. In de aflevering “Hustle” (DVD3, eerste aflevering op deze DVD) achtervolgt een eenzame motoragent een DS die op 3 wielen rijdt. De bestuurder spreekt Frans en dat is net iets teveel van het goede voor de Californische held…
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Dat is deze scene
mkatgert schreef:Dat is deze scene
Yups… Alleen behoort Jon ook geen Italiaans te spreken
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
NU op Veronica, de erg flauwe film Zoolander met Ben Stiller. Enige reden om te blijven kijken: er komt af en toe een quasi-Russische dame voorbij in een SM met US-neus en bruin leren interieur.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
T(h)ijs schreef:In Children of Men, een verbouwde CX break met Opel Omega front. Het is 2027 in de film, dus ze moesten wat raars maken De auto speelt aardige hoofdrol overigens.
Ik heb de film laatst gedownload, vond het wel een leuke film, ook leuk dat die CX er zo vaak door heen rijdt. (hij maakt trouwens wel een vreemd geluid ) Is het je trouwens ook opgevallen dat dat Renaultgeval uitgerust was met een volledig BX interieur?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
op de duitse tv zijn enkele schimanski tatort’s herhaald
nu was in ‘zahn um zahn” een mooie Cx te zien waar hij mee aan het crossen was.
daar zie je toch hoe comfortabel zo’n Cx moet zijn als je die oude Mercedes erachteraan ziet hobbelen.
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Wauw…..daar komt heel wat moois door het beeld schuiven..
In de recente film (2008 denk ik) Manipulation rijdt het hoofdpersonage met een C6 rond. Niets spannends, geen achtervolgingen enzo maar af en toe wordt hij toch mooi in beeld gebracht!
- C5 2.0 16v Comfort
tilanus schreef:Wauw…..daar komt heel wat moois door het beeld schuiven..
Ja prachtig,alleen wel een beetje zonde dat er een DS ambulance wordt afgeschreven
Met z’n vieren in je Eendje.
BX 16 TRI (Rouge Florentin) in Spoorloos (The Vanishing) - 1988
De gebruikte auto’s zijn gewoon beschikbaar gesteld door Citroën Nederland, aangezien de 16 TRI nooit in Frankrijk is geleverd.
In de film komen ook veel CX’en en ander oud Frans spul langs. Leuk om te zien.
Bassie & Adriaan: De Verzonken Stad - 1989
Ernst
BX 16 TRI - Rouge Florentin - ORGA 3903
- C5 2.0 16v Comfort
Leuke korte film over de BX 16v in het Duits.
Vooral leuk om te zien hoe een niet hydropneumatische auto over de bobbels gaat.
http://www.youtube.com/watch?v=BkBjKtC-3Hg
Met z’n vieren in je Eendje.
Op best tv net een blauwe cx gezien in een oude serie van 12 steden 13 ongelukken: de hx-52-ff (bestaat niet meer).
Edwin de Vries ramt in de buurt van Zwolle (engelse werk) een stel van de brommer.
In de aflevering komt ook een rode bx break voor.
Ik zal proberen morgen een screenshotje te maken
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Grijpstra en de Gier - De Ratelrat (1987) BX 16 TRS (type 1 NN kenteken)
met
Rijk de Gooyer als adjudant Grijpstra
Peter Faber als brigadier De Gier
Echt wel gedateerd als je het nu ziet, maar wel komische achtervolgingen met de BX over de afsluitdijk en door Friesland!
Ciao
Cooper
De Schippers van De Kameleon. Kameleon 2 is van 2006 Komt zover ik mij kan herinneren geen DS in voor. Bij de Schippers was die van de dokter en belandde tijdens de storm in het meer