2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Gewicht motorblok?????
Martin
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 206
Geregistreerd: 08-12-2004

Gepost: 10 augustus 2005 02:30 AM
  [ # 16 ]

Sorry, was ik vergeten te vermelden kachel is al in z’n geheel gedemonteerd.

Toch nog een aanvullende vraag. Van het HD systeem loopt de dikke leiding van de HD-pomp naar de remakku vandaar loopt er een tweede leiding, ook iets dikker als de overige leidingen, naar waarschijnlijk het schutbord onder het stuur. Ik neem aan dat deze leiding ook nog los moet. Andere boven de al eerder genoemde leidingen kan ik niet ontdekken die ook nog los zouden moeten.

Martin

Profiel  
 
Cees78
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 142
Geregistreerd: 18-06-2005

Gepost: 10 augustus 2005 02:40 AM
  [ # 17 ]

Dat is een chique DSpecial; met remaccu!

Er moeten 4 leidingen losgemaakt worden: HD-regelaar naar chassis, stuurbekrachtiging, voorremmen (lnks en rechts).

Elke weg leidt weer naar een andere weg

DS19MA
DS21 Pallas IEH
Peugeot 404
DS4
gehad: DS21M Pallas, Xantia 21TD Break, C5,BX’en, GSA, CX, 204’en, 304’en

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25568
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 10 augustus 2005 12:15 PM
  [ # 18 ]

Ja… de remaccu zit vast geschoefd op je balk links voor.
Die andere bol die niet op een veerpoot zit maar tegen je motorblok aan heet hoofdbol en niet remaccu. bedoel je dat niet?

Ik heb nog nooit een DSpecial met remaccu gezien…

Rolling Eyes

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Martin
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 206
Geregistreerd: 08-12-2004

Gepost: 11 augustus 2005 02:40 AM
  [ # 19 ]

Surprisedops:
Je hebt gelijk! Ik dacht dat hij remaccu genoemd werd. Deze bol zit aan de stuurkant. Vanaf daar gaat een iets dikkere leiding naar het schutbord. Dus moet deze leiding ook nog los. De andere leidingen die je noemde heb ik al los.
Nu nog ruimte maken in de garage en het blok kan eruit.

Groetjes
Martin

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 augustus 2005 03:03 PM
  [ # 20 ]

Gisteren gewogen en zwaar bevonden:

1 uitlaatspruitstuk (dubbel, DS23) met vlampijp: 10,2 kg.
1 startmotor (Ducelier 6200, orgineel DS23): 9,5 kg. Shocked

Groeten,

Dago Langen.

Citroen!

Profiel  
 
vikingo
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 736
Geregistreerd: 10-05-2005

Gepost: 24 augustus 2005 01:19 AM
  [ # 21 ]

vergeet de achterste motor steunen niet hé Wink  Ik bedoel maar, voor je’t weet ben je aan’t tillen en ...ach ja ..vergeten..  succes !

Profiel  
 
Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240
Geregistreerd: 30-05-2005

Gepost: 24 augustus 2005 01:55 AM
  [ # 22 ]

Dan wordt het blok wel heel erg zwaar!

GRG

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  
 
Martin
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 206
Geregistreerd: 08-12-2004

Gepost: 25 augustus 2005 02:56 AM
  [ # 23 ]

Bedankt voor alle tips. Het blok heb ik er goed uitgekregen. De rail heeft het gehouden en het plafond ook maar die 300 kg dat geloof ik wel.
Ik had het blok op een dikke plaat met 4 zwenkwielen (van een winkelwagentje) laten zakken zodat ik het blok makkelijk kon verplaatsen. Nou makkelijk dat viel best wel tegen zo in je eentje. Nu kan ik eindelijk de elementen met de wieldraagarmen demonteren daarna het laswerk en het zandstralen.

Martin

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook