Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
xm'metje schreef:Das dus de mijne we gaan toch voor wat luxers, is namelijk wel erg karig en saai, zit toch te denken om er een jongere cx of een v6 xm voor erbij te kopen aangezien ik door mijn vakantie aan mijn kilometer limiet zit van mijn oltimerverzekering !!!
Groet Roy
:cevr
Wil je je wieldoppen los verkopen?
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
xm'metje schreef:Das dus de mijne we gaan toch voor wat luxers, is namelijk wel erg karig en saai, zit toch te denken om er een jongere cx of een v6 xm voor erbij te kopen aangezien ik door mijn vakantie aan mijn kilometer limiet zit van mijn oltimerverzekering !!!
Groet Roy
Ik zou zeggen, kijk eens bij de Te Koop sectie van dit forum !
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
xm'metje schreef:Ik bedoel het in de letterlijke zin, de auto van de advertentie is mijn auto
Hehe Roy! Zo kennen we je weer….. Ik wou dat ik geld had ingezet. Alhoewel ik wedde op 2 maanden, maar 2 weken is wel heel erg kort! Trouwens, weet je zeker dat dit de enige in nederland is? Dit lijkt me zon typische “niemand weet dat ie zeldzaam is” XM waarvan er toch wel honderden van verkocht zijn.
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Totaal aantal Berichten: 6491
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
The combination of a pretty big BX and a small engine limited the performance of the BX Dommage. The top speed was 128 km/h and the acceleration from 0-100 km/h took 31,4 secondes. The BX Dommage was very economic on fuel, it used 5 liters per 100 km (1: 20) according to Citroen.
Lopen is nog zuiniger. En sneller, waarschijnlijk.
The chairs and couch were covered with a fabric called Crepe Suzette, a washable kind of grey skai.
Als je lang in de file stond konden de stoelen dus ook worden opgegeten…
Voor wie het nu nog steeds gelooft, enig idee wat het woord Dommage betekent…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
BXsport1986 schreef:xm'metje schreef:Ik bedoel het in de letterlijke zin, de auto van de advertentie is mijn auto
Hehe Roy! Zo kennen we je weer….. Ik wou dat ik geld had ingezet. Alhoewel ik wedde op 2 maanden, maar 2 weken is wel heel erg kort! Trouwens, weet je zeker dat dit de enige in nederland is? Dit lijkt me zon typische “niemand weet dat ie zeldzaam is” XM waarvan er toch wel honderden van verkocht zijn.
een maand hoor ops: bijna echt precies weet ik het ook niet zal daarom de advertentie een beetje aanpassen
Groet Roy
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
ieksEmmu schreef:xm'metje schreef:Das dus de mijne we gaan toch voor wat luxers, is namelijk wel erg karig en saai, zit toch te denken om er een jongere cx of een v6 xm voor erbij te kopen aangezien ik door mijn vakantie aan mijn kilometer limiet zit van mijn oltimerverzekering !!!
Groet Roy
:cevrWil je je wieldoppen los verkopen?
en wat moet ik dan eigenlijk hou ik haar liever origineel, maar ik hou het in mijn achterhoofd maar we gaan een beetje off ttopic geloof ik
Groet Roy
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl