Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
We hebben het hier toch over gele lampen?
Niet over gele kapjes?
Gaat om gewone gele lampen. Niet om kapjes…
Frans geel bedoel ik de bovenste lamp van de foto die Arjan Verkade toonde.
Maar die laatste foto die je net toonde lijkt mij meer geel dan de foto uit de beginpost.
Beginpost is idd niet heel gelukkig gekozen en genomen.
Zijn mistlampen van een bmw in regenomstandigheden van de zijkant genomen… Niet ideaal.
Laatste schijnen een beter beeld te geven..
Misschien dat matthijs2006 kan zeggen wanneer hij de zijne krijgt en hoe ze bevallen…
Ik wil wel echt Frans geel hebben als mistlichten. Maar mistlichtbehuizing is prijzig en kapjes voor H3 zijn niet te vinden. Er staan er een paar op CiFoMarkt maar die verkoper reageert niet….
Dus ik ben echt benieuwd hoe geel ze zijn en of het echt Frans Geel is. Dan heb ik serieuze intresse.
Autofan schreef:Ik wil wel echt Frans geel hebben als mistlichten. Maar mistlichtbehuizing is prijzig en kapjes voor H3 zijn niet te vinden. Er staan er een paar op CiFoMarkt maar die verkoper reageert niet….
Dus ik ben echt benieuwd hoe geel ze zijn en of het echt Frans Geel is. Dan heb ik serieuze intresse.
Die verkoper is Jimmy Zit nu verder niet meer op het forum..
Dit schijnen erg gele lampen te zijn.
Als het alleen je mistlampen is, dan kun je ook overwegen NOKYA lampen te nemen.
De levensduur schijnt beduidend lager te zijn, de lichtopbrengst is ook minder als de hier besproken LUMINICS, maar volgens een aantal mensen zijn ze NET een tikje geler. Scheelt niet veel maar wellicht wel net dat beetje wat jij zoekt…
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Autofan schreef:Ik wil wel echt Frans geel hebben als mistlichten. Maar mistlichtbehuizing is prijzig en kapjes voor H3 zijn niet te vinden. Er staan er een paar op CiFoMarkt maar die verkoper reageert niet….
Mistlicht BX/CX is H1 toch?
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Xsara Coupe schreef:
Totaal tot nu toe 29 sets.. Ik zal eens informeren bij onze amerikaanse vrienden. Ook wat een hoger aantal sets nog zou kunnen doen…
Marco
Ik voeg mijn bestelling even toe. Berlingo en Xantia ook over op geel licht.
[list]
H1:
Xsara Coupe - 3
XMTurboCT - 4
Jaap Ambijajance - 2
Mark Nijenhuis - 4
Patrick Hogervp - 2
H3 (mistlampen S1/S2)
Xsaracoupe - 2
XMTurboCT - 2
Jaap Ambijajance - 1
Mark Nijenhuis - 2
Evan - 4
H4
Patrick Hogervp - 1
Onbekende maat:
Erik Wijngaarden: 5
[/list:u]
Top, dit initiatief.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
hogervp schreef:Xsara Coupe schreef:
[list]
H1:Xsara Coupe - 3
XMTurboCT - 4
Jaap Ambijajance - 2
Mark Nijenhuis - 4
Patrick Hogervp - 2
eXaMple - 2H3 (mistlampen S1/S2)
Xsaracoupe - 2
XMTurboCT - 2
Jaap Ambijajance - 1
Mark Nijenhuis - 2
Evan - 4
eXaMple - 1H4
Patrick Hogervp - 1
Onbekende maat:Erik Wijngaarden: 5
[/list:u]
Arjan Verkade schreef:Autofan schreef:Ik wil wel echt Frans geel hebben als mistlichten. Maar mistlichtbehuizing is prijzig en kapjes voor H3 zijn niet te vinden. Er staan er een paar op CiFoMarkt maar die verkoper reageert niet….
Mistlicht BX/CX is H1 toch?
H3 Zo’n touwtjeslamp.
@XsaraCoupé: Dat het Jimmy was had ik ook al begrepen. Maar dan mag hij toch wel reageren op mijn mailtje die ik stuur nav. die advertentie? Ik wil wel kwalitatief goede lampen erin hebben zitten Heb nu H3 erin zitten met witlicht en die zitten er nog niet zo heel lang in, maar wil er eigenlijk wel geel licht inhebben. Is toch mooier alles geel aan de voorkant. (stadslicht is nog blauw daarintegen…)
Na even stilte van het amerikaanse front hebben ze nieuws:
We krijgen korting; 15%
Dit is bij de huidige aantallen.
Daarbij krijgen we bij gezamelijke verzending geen verzendkosten. Anders zjin deze 18.50 per bestelling.
Mijn opties:
Iedereen betaalt vooruit waarna ik meteen een bestelling plaats. Lampen die dan naar mij gestuurd worden krijgen geen verzendkosten. Af te halen in:
Zevenhuizen (weekenden plus avonden)
Andijk (weekenden)
Heusden (werktijden)
Meeting Abbenes
Andere mogelijkheid is mij een pb sturen, dan zal ik een referentie vragen zodat je 15% korting krijgt. Je betaalt dan per zending 18 dollar verzendkosten, waarvoor je wel je spullen direct naar je huisadres gesturud krijgt.
Graag wel bij mij ook melden als je het thuis wilt hebben, want anders gaat die 15% bulkkorting niet op…
Marco
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
welke wisselkoers ga je hanteren ?
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Mooi werk Marco.
Ik wil jou wel vooruit betalen en dan kom ik de lampen ophalen in Andijk of wellicht Abbenes.
Evt. pb’en voor rekeningnummers?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb ze!
Ik zal ze asap even testen en wat foto’s maken van het resultaat, misschien willen meer mensen ze dan nog bestellen.