benson schreef:Hier de C15 met een opbouw op de Erasmussingel bij het HMC in Rotterdam
He! Die haal ik regelmatig in op de A20 richting HvH. Geinig ding!
Ik hoop dat ik ook nog een keer gespot ga worden
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mijn vakantiespots;
Eindelijk weer eens een rijdende Axel, gespot voor Père-Lachaise;
Nog wat LN(/A)‘s, niet echt mooie pics, maar ach…
En dan de Visa’s, die blijkbaar meer trk hadden om op de kiek te komen.
patje74 schreef:Mijn vakantiespots;
Eindelijk weer eens een rijdende Axel, gespot voor Père-Lachaise;
Waaaaaa, dat meen je niet!!
5 jaar geleden kwam ik ‘m tegen in de buurt van Orléans, met een oudere heer achter het stuur en vol bepakt.
Schitterend om te zien dat deze Axel nog bestaat!!!
(Al lijkt het erop dat ie al een hele tijd stilstaat….)
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De eigenaar was hem, na mijn bezoekje aan Edit Piaff, aan het fixen. Hij stond inderdaad duidelijk al een tijdje op zijn plaatst, maar als zijn poging gelukt is, dan tuft ze inmiddels weer vrolijk rond.
Jeetje, wat een toeval!
Zeker een groot toeval, gezien het enorme aantal auto’s dat er in Frankrijk rijdt, het zeer geringe aantal overgebleven Axels en het feit dat ik ‘m al 5 jaar geleden heb gespot.
Goed nieuws dat er in ieder geval iemand mee bezig is geweest, want ik ging er eigenlijk al vanuit dat deze Axel al lang op de sloop lag. ops:
Ami 8 Club (1970)
Een zeldzame Visa 14S Iemand van hier? Foto is genomen in Zwolle, kwam uit de richting van Hoonhorst.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Bart1989 schreef:Een zeldzame Visa 14S Iemand van hier? Foto is genomen in Zwolle, kwam uit de richting van Hoonhorst.
Stond laatst wel te koop geloof ik, te zien aan de wieldoppen.
Zijn gewoon AX doppen.
Laatst hier in de buurt ook een Axel gespot, hij reed zo snel in de andere richting dat ik te laat was voor de foto.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Dankzij een snelle reactie van vrouwlief kon deze LNA nog net gekiekt worden. Zal toch wel de eerste eigenaar zijn, niet?
Wouter, patrick: hoest mogelijk dat jullie dezelfde Axel spotten, geweldig.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
hogervp schreef:Wouter, patrick: hoest mogelijk dat jullie dezelfde Axel spotten, geweldig.
Geweldig is het zeker, maar ik denk ook dat het er mee te maken heeft dat wij beiden van die figuren zijn die in FR altijd met de camera op de schoot rijden.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
De camera is altijd bij de hand, maar soms ben je net te laat.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
patje74 schreef:hogervp schreef:Wouter, patrick: hoest mogelijk dat jullie dezelfde Axel spotten, geweldig.
Geweldig is het zeker, maar ik denk ook dat het er mee te maken heeft dat wij beiden van die figuren zijn die in FR altijd met de camera op de schoot rijden.
Haha, daar hebben jullie helemaal gelijk in. Al ligt mijn camera niet op mijn schoot, maar op de bijrijdersstoel. Ready for action.
Overigens zat die Axel in 2004 echt kilometers lang achter me. Eindelijk was er een mogelijk voor de Axel om me in te halen. Je mocht er 90 km/h rijden, dus ik ging 80, 70 en daarna 60 rijden en nog steeds wilde de Axel mij niet inhalen.
Toen ik 50 km/h ging rijden haalde ie me eindelijk in, en kon ik een goede foto maken van de achterkant.
Bart1989 schreef:Een zeldzame Visa 14S Iemand van hier? Foto is genomen in Zwolle, kwam uit de richting van Hoonhorst.
Wow!! Ik had serieus gedacht dat er nog maar 1 exemplaar was overgebleven in Nederland. Die stond dit jaar op Citromobile.
Blijkbaar bestaat er dus nog één!
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 849
- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
In Dresden:
een afgedankte Visa
http://www.glimeend.nl/auto/albums/citroen/photo169.html
In Tsjechië:
een gewone C15
http://www.glimeend.nl/auto/albums/citroen/photo174.html
en een verlengde C15
http://www.glimeend.nl/auto/albums/citroen/photo175.html
een Visa
http://www.glimeend.nl/auto/albums/citroen/photo178.html
[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
prachtige foto van de LNA, de eerste keer dat ik er nog een zie in dezelfde kleur groen als de mijne!