Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Ik laat dit compleet aan de moderatie over.
Doe wat jullie er mee willen, ik vind het allemaal prima :up:
Ik heb het er alleen opgezet destijds omdat het wel eens zou kunnen dat mensen het interessant vinden om zoiets te volgen.
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
@fiorano: van wie is die prachtige XM in je forumplaatje?
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gok eens
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
C15GrandVolume schreef:Sorry Patrick, maar eerder in dit topic valt toch echt niets over een dergelijke beslissing te bespeuren hoor. Wel over het voornemen om een en ander te gaan bespreken.
Na het bespreken bestond het topic nog steeds. Dit zal menigeen voldoende zeggen.
C15GrandVolume schreef:Zonder ook maar enige vorm van discussie te willen aanzwengelen blijft het feit bestaan dat ik geen flauw idee heb wat een dergelijk onderwerp op dit forum moet. Het heeft toch echt in de verste verte niets met Citroën te maken.
Dat kan, maar het is uit den boze om dat binnen dat topic te willen bespreken zoals ik al eerder (blijkbaar niet geheel duidelijk) had geschreven.
C15GrandVolume schreef:Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niet de behoefte om hier een discussie te beginnen over religie of politiek, en ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die zo graag anderen helpen, maar de vorm waarin het in dit geval gegoten wordt, daar heb ik wat moeite mee.
Jammer van die “maar”, zonder dat was het een prima stukje tekst. Je wilt geen discussie maar wilt wel even je mening droppen. En dat is nu juist het punt waarbij ons toegeknepen oog weer wijd open komt te staan.
Goed, blijkbaar zijn we klaar met dit onderwerp. Slotje dus.