Totaal aantal Berichten: 7775
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
De auto is weer redelijk opgelapt. Voor het mooie zou ik eens kunnen informeren wat de kosten zijn om de bumper en motorkap aan te laten pakken, zodat alle steenslag en krassen plus afgebladderde blanke lak weer netjes bijgewerkt zijn. Ik geloof alleen niet dat ik daar geld aan uit wil geven.
Zo’n gunstig verbruik lukt alleen als ik niks anders dan snelweg rijd en niet boven de honderd kom. Normaal zit ik in de zomer eerder rond de 1 op 19, zeker als ik niet erg mijn best doe. In de winter al snel 1 op 17.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
EDIT: nevermind ik kan zelf ook rekenen. Jeetje wat netjes, daar kom ik met de C5 nevernooitnie aan.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 7775
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Vier silentblocks en één clipje (ik had er nog drie) voor het bevestigen van de bovenste motorisolatiekap.
VIERENTWINTIG EURO!!!
Stelletje laaienlichters daar bij de dealer. Toch maar gewoon meegenomen, maar wat een schandalige prijzen zeg..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 250
Geregistreerd: 07-01-2008
- Xsara HDI 110 Exclusive
DigiDaan schreef:Vier silentblocks en één clipje (ik had er nog drie) voor het bevestigen van de bovenste motorisolatiekap.
VIERENTWINTIG EURO!!!
Stelletje laaienlichters daar bij de dealer. Toch maar gewoon meegenomen, maar wat een schandalige prijzen zeg..
Koopje !
Het is niet anders, op de sloop halen schiet denk ik ook niet op met zoeken en alles….
Totaal aantal Berichten: 7775
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Nee joh, die dingen verweren gewoon en dan breken ze na verloop van tijd af. Bovendien, als er ééntje stuk is dan gaan de andere er ook sneller aan omdat de kap dan scheef gaat hangen.
Afijn, wel weer een vinkje op de to-do-list.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7775
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zeg Dennis, je moest ook maar eens een topicje over jouw HDi 110 openen. Zo ben ik razend benieuwd of jij wél het door mij razend begeerde schuifdak hebt. Het lijkt er wel op als ik je avatar bekijk.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Volgens mij is een schuifdak op een Xsara zowiezo een redelijk zeldzame optie, ik zie ze niet vaak
Totaal aantal Berichten: 7775
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ongeacht welk model, mijn volgende auto heeft zeker een schuifdak. Liefst zo’n megapanoramisch geval als op de 206 geleverd werd. Helaas is dat nooit als optie geleverd op welke Citroën dan ook.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
DigiDaan schreef:Zeg Dennis, je moest ook maar eens een topicje over jouw HDi 110 openen. Zo ben ik razend benieuwd of jij wél het door mij razend begeerde schuifdak hebt. Het lijkt er wel op als ik je avatar bekijk.
Wil je dat hebben om het open te zetten als je met je niet HP geveerde auto over die drempels wilt knallen?
Totaal aantal Berichten: 7775
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zeg Kemper, blijf je daar nou over doorzagen?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Was lekker, hè, die CX?
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
In een CX wil je juist weer geen schuifdak mocht je dat als een volgende optie beschouwen
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
DigiDaan schreef:Ongeacht welk model, mijn volgende auto heeft zeker een schuifdak. Liefst zo’n megapanoramisch geval als op de 206 geleverd werd. Helaas is dat nooit als optie geleverd op welke Citroën dan ook.
Nou, ik ben daar niet zo’n fan van anders: het fluit, is lelijk, gaat stuk en lekt vaak…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Arjan Verkade schreef:In een CX wil je juist weer geen schuifdak mocht je dat als een volgende optie beschouwen
Waren we niet héél voorzichtig aan het concluderen, dat de Série1 hier om onduidelijke redenen minder last van roest rond schuifdaken lijkt te hebben? Of is onderhand de gemiddelde kwaliteit van Série1 gewoon hoger, doordat de rest onderhand geofferd is aan sloophamers?
Ik hoop gewoon dat ze minder roestproblemen hebben, ‘t waait zo lekker door nu Tegen beter weten in :
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Tja vroeg of laat ben je aan de beurt, of je auto moet echt altijd warm binnen staan dan zal het wel mee vallen
CX voor dagelijks vervoer dat is het naar mijn idee gewoon aftellen, zover ik weet is er ook weinig preventief aan te doen behalve de afvoeren open houden.