Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
ja idd, van het hart naar de rand toe. Paar km rijden lijkt me nog niet eens nodig, 30sec laten lopen met verschillende toerentallen moet genoeg zeggen.
Iets anders, ziet het spietje er nog goed uit? Bij mij is een keer het spietje gebroken, die molt vervolgens de poelie. Gelukkig niet de krukas….. Tevens moest bij mij dan ook de poellie van de distributieriem los om de boel te vervangen. Altijd leuk als je dat net gedaan hebt!
Maar waarom dat 2 euro verhaal? Vind het een dure oplossing! Vacuüm slangetje los doet hetzelfde, was laatst een topic over!
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Klopt van dat slangetje maar ik zag pas een verhaal van €700,- voor een leiding en dan is €2,- ineens niet veel.
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Dat niet nee, maar ik had er een biertje van gehaald!
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Als je goed kijkt ligt er nu een stalen plaatje in ipv 2 euro. Die 2 euro paste precies zodat ik die gewoon na kon maken
Slang los is ook een oplossing maar ik vermoed dat door de hoge druk in het uitlaatspruitstuk het klep toch kan gaan lekken richting te inlaat. Tis gewoon een extraatje
Ouwe mopperkont
Alles zit en hij ronkt weer Allemaal super bedankt voor het meedenken!
Ouwe mopperkont
Ik heb dit draadje even opgepikt i.v.m. de dieselpomp op tijd zetten, maar de foto’s zijn verdwenen. Heb je er nog foto’s van met het hoe en waar verhaal?