waterman771 schreef:
ex overheid…ex politie..ex leger…
allemaal afgeragd, niet onderhouden en vaak schade gehad.
is dat dan zo anders dan in NL?
Ik heb ooit gekeken naar een ex-politie auto en kreeg daarbij alleen te horen dat die weliswaar alle onderhoud en reparatie volgens het boekje had gehad, maar geen “liefde” ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Zijn GIGN niet een soort commando’s of ME?
Sjaak81 schreef:waterman771 schreef:
ex overheid…ex politie..ex leger…
allemaal afgeragd, niet onderhouden en vaak schade gehad.
Kijk, dat zijn nou echte auto’s. Die moet je hebben…!
Sjaak
Zo is dat! De auto van Schimanski is ook een echte, nietwaar





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
super.alexander schreef:Conclusie: niet de moeite dus..
![]()
![]()
Tsja… zelfs op de foto zag het ding er afgeragd uit…








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
garagestmarien schreef:Als ik het dus goed begrijp heeft alleen de serie 2 deze pot. Waarom liggen daar dan nog van die ouwerwetse reservebanden in? Of gingen die ook nog mee na 86?
En wat dat slotje betreft. Heeeeeeeeeeel lelijk. Ik heb dat klepje vervangen voor eentje zonder.
Dat tankdop slotje hoort gewoon standaard daar te zitten op een break. Of die nou CV heeft of niet. Blijkbaar is de aanpassing om de tankklep te sluiten via de CV een te grote geweest bij de langere break. En lelijk, och….....
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik heb nou diverse serie 1 breaks gehad, en alleen Jacqueline had last van zo’n slotje. De rest gewoon niet. Is het een serie 2 ding, misschien?








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Die is ook uit 1984 net als de mijne. Het staat ook in het instructieboekje trouwens. In de brochures zie je hem vanaf 1983 in de folders terug. Is toen de CV ingevoerd?
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
baroen schreef:In de brochures zie je hem vanaf 1983 in de folders terug. Is toen de CV ingevoerd?
Onze Limousine van 82 heeft CV (die niet werkt overigens )...
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
En geen slotje.





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Ik heb een slotje in de tankdop zelf, veel mooier.
garagestmarien schreef:En geen slotje.
Voor mijn part mag hier ook een slotje op
Ik zie er van af!
Groetjes!












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive