1BX op Mallorca in Alcudia. Verder geen enkele. Een 16TGi met GTi interieur alleen geen Progress kleur… Helaas geen foto’s.
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Op weg naar Haarlem op de A2, een bordeaux rode bx met fietsendrager. Ik heb er nog een tijd achter gereden maar volgens mij had de bestuurder niet door ik in een zelfde auto reed. Op de terugweg op de A2 zag ik gele lichten aan de andere kant van de vangrail en dat was ook een BX. Het enige dat ik weet is dat ‘ie een spoiler had .
Gisteren zag in in Veghel een witte bx met eierdoppen, c-stijl ruitje en een spoiler, maar ik denk dat hier nog te veel bx’en rijden. Hier zwaaien ze nog niet echt
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
RikvdS schreef:Volgens mij zag ik eerder vandaag (zondag) Mechuccio met een groot deel van zijn wagenpark over de A73 rijden in de buurt van Roermond. Ik reed aan de andere kant in mijn Prestige dus zal wel niet gezien zijn. Ik zag in ieder geval een blauwe HY achtervolgd op de voet door een rode BX. En die combi kwam me direct bekend voor…
Dat kan goed kloppen ik was de HY naar het huis van mijn ouders aan het brengen en mijn vriendin reed achter me aan met de 16V.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Vanmiddag in Putten, de ZD-33-TF een grijze TZI
Totaal aantal Berichten: 6129
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
reneesther schreef:Vanmiddag in Putten, de ZD-33-TF een grijze TZI
Ah, de zeer strakke voiture van brozema!
Kon het niet zo goed zien, ik was met de vrachtwagen, maar wat ik er van zag zag er goed uit.
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Onderweg in Frankrijk….
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Vandaag in Zoeterwoude Weipoort een type 1 BX gespot. Stond geparkeerd naast een schuur. Toevallig dat ik naar links keek op dat moment. Stond redelijk verdekt.
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
vorige week zondag een Gris dolmen BX GTI in Valkenburg. Dezelfde dag ook nog een donker rode bx in valkenburg (naast de rodelbaan op de camping) BB-..-.. Hij had wieldoppen met een roze rand.
LAter deze week zag ik nog een Bx 14RE in Vaals te koop staan.
Wat ik de vakantie wel heb gemerkt is dat ik een bijzondere auto begin te krijgen!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Kenteken BB-..-..? Dat zal dan de oudste grijskenteken-BX zijn die er is. Een vriend van me had er 1 uit 1986, die had al kenteken BS-80-JJ.
Eveneens ben ik tevens ook.
Op een marktje in Chambery.
Het viel mij op dat er nog aardig wat bx-en in FR rondrijden, ik ben er in een week een stuk of 25 tegengekomen. Van oude wrakken (diesel, vaak met oude mensen er in) tot in nieuwstaat verkerende GTI’s en TRD Turbo’s.
Oja, zaterdag ochtend ergens op een achterafweggetje in de ardeche werd ik tegemoet gereden door een zwarte Image, en er werd vriendelijk naar me gezwaaid
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
vandaag een bx concorde in sint williebrord. Hij stond bij een autohandelaar maar weet niet of hij te koop stond of dat het van iemand was die daar toevalig moest zijn.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Wat is een BX concorde?
Eveneens ben ik tevens ook.
geen idee. Het was een bruinrode bx. en er stond concorde op de achterklep.