Als er met hen een soort referentie wordt overeengekomen, die opgegeven kan worden bij de individuele bestellingen, dan kan iedereen individueel zijn korting krijgen en kunnen de bestellingen naar ieders eigen adres verzonden worden.
Alleen de garantie dat iedereen dan ook daadwerkelijk voor zich gáát bestellen, heb je niet 100%, maar ik zie het wel gebeuren. De mensen die zich in dit topic hebben opgegeven voor de lampen zijn best fanatieke citrofielen.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Marco, is het inmiddels mogelijk om een bestelling te plegen met een referentie?
Ik zag vandaag twee auto’s van een %$%$$$%% merk rondrijden met geel licht.
Tijd dus dat wij, Franse rijders, het ware licht gaan uitstralen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nog geen nieuws vanuit de US, zal dr nog is een mail achteraan gooien.. Erg snel zijn ze daar niet! Vragen ook 6 werkdagen maximale responstijd op mails…
Ik hoop vanavond meer nieuws…
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
OK, ik zie de berichten wel weer verschijnen hier.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dit is wat ik vandaag van hen te horen kreeg:
Hi Marco,
I apologize for the delay in response to you, I have been on Holiday for a little while.
We can do the terms listed below for you,
10% discount and free shipping if they order 3 sets or more (almost everybody orders a couple of sets)
If they order 1 or 2 sets:
10% discount and 18.50 shipping costs.
If this is still agreeable with you.
As for the payment, if you would like to collect all funds from everyone, you can either mail us a money order for the full amount, or we can place it on a credit card. There is a 1 week delay on large charges for credit cards to ensure that it is a authorized charge and is accepted.
Please let me know if there are any more terms you need fulfilled, otherwise please send me the full list of orders and I will send you back the total price.
Thank you,
Marin
Dus, wie nu bestelt krijgt 10% korting EN gratis verzenden, mits de bestelling minimaal 3 setjes is.
Hou je het dan onder de 150 euro, dan krijg je geen douanerechten. Wel btw, maar het scheelt toch weer flink.
Daarbij krijg je ze direct naar huis toe gestuurd!!!
Diegenen die nog steeds interesse hebben graag naar mij een PB sturen met adresgegevens en het gewenste aantal setjes. Ik zal dan de serieuze bestellingen opnemen en deze optellen. Over 7 dagen zal ik dan rekening informatie toesturen en dat bestellen wat we nu hebben!
Marco
Ik heb tot nu toe in mijn pb-box;
Ambijajance
Evan
eXaMple
XmTurboCT
Wie verder nog wil, graag voor volgende week doorgeven. Dan maak ik de bestelling compleet!
Marco
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik moet ff uitvogelen wat er precies in mijn auto’s aan lampen verwerkt zit hoor…
erik
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Xsara Coupe schreef:Ik heb tot nu toe in mijn pb-box;
Ambijajance
Evan
eXaMple
XmTurboCTWie verder nog wil, graag voor volgende week doorgeven. Dan maak ik de bestelling compleet!
Marco
PB onderweg!
Patrick
Erik, weet jij al wat meer over wat er in je auto zit?
Dan kan ik de bestelling definitief gaan maken!
- ID/DS D-Super
2 setjes gele h7 en 2 setjes gele h11
de h4 lampen ga ik toch liever eerst die met een kapje proberen. dat is nogal wat goedkoper.
p.s. is er ook een oplossing voor de w5w lampjes ?
erik
Xsara Coupe
Ambijajance
Evan
eXaMple
XmTurboCT
Hogervp`
Erik Wijngaarden
Hiervan heb ik nu een definitieve bestelling. Mark heeft voorlopig even afgezegd.. Ik zal deze bestelling richting amerika doen.
Erik, van jou heb ik nog geen adresgegevens, kan dat kloppen?
Zodra ik het hele bedrag van hen heb gekregen, zal ik dit per persoon opsplitsen en per PB met bankgegevens doorsturen
Luminics zorgt er dan voor dat de lampjes bij de juiste personen thuisbezorgd worden
Marco
Xsara Coupe - 3
XMTurboCT - 4
Jaap Ambijajance - 2
Mark Nijenhuis - 4
Patrick Hogervp - 2H3 (mistlampen S1/S2)
Xsaracoupe - 2
XMTurboCT - 2
Jaap Ambijajance - 1
Mark Nijenhuis - 2
Evan - 4H4
Patrick Hogervp - 1
Onbekende maat:Erik Wijngaarden: 5
http://www.kew.nl/kew.aspx?p=758
Zie hier voor de w5w. In amerika zijn deze niet te krijgen…
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Jemig die komen ook op 24 euro inclusief verzendkosten…
Is er geen huis tuin en keuken methode om die lampjes geel te krijgen?
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Marco, ik neem voor de volledigheid aan dat het bovenste deel van je definitieve lijstje H1 betreft ?
- ID/DS D-Super
het blijft toch een lastig gebeuren hoor…
waarom kan ik nou niet bij 1 bedrijf zowel gele bollen bestellen zoals deze:
http://www.autolampen.nl/volgens-standaard-geel-c-5_44_45_169.html
die hebben ook goedkope h4 lampenmet gele kap, maar de minimale afname is 49 euro ex btw.
gele h4,7 en 11 zoals we nu bij de americanen bestellen
en ook nog w5w lampjes zoals hier : http://www.kew.nl/kew.aspx?p=758
kunnen we niet ook een inkoopactie doen bij autolampen.nl
ik wil namelijk h4tjes met gele kapjes en gewone ouderwetse duplo bollen bestellen.