2 van de 2
 < Vorige 1 2

C15 in mijn bezit… na 2,5 maand weg, technisch ellende @p2
GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 17 augustus 2009 10:44 PM
  [ # 16 ]

En die is weg, helaas op een rare manier….

Auto begon afgelopen zaterdag wel erg veel koelvloeistof te lekken, kijkend zag ik het ergens achter onder spruitstuk weglopen… Dat kijken op parking was al 2 liter water armer…..

Dacht ben goed ‘verzekerd’ bij ANWB… Totaal toch nog bijna 3 uur verder voordat ik met vervangend vervoer verder kon. Had gelukkig geen haast, maar toch.

Ik moest een adres voor garage opgeven, nu wist ik dat ze in roodeschool belangstelling hadden. De auto kwam daar oorspronkelijk weg en ik had die man destijds gebeld voor info en toonde toen belangstelling. Gelijk daarheen gebeld, en ja meneer wou hem nog hebben en bood een leuk bedrag. Dus roodeschool maar als bezorgadres opgegeven….

Papieren achtergelaten in de auto en auto leeggetrokken, zag vandaag op RDW dat die overgeschreven is.

Tis jammers na bijna 10dkm, maar realistisch gezien was reparatie voor mij kostentechnisch niet intressant….

Mocht iemand alsnog intress hebben, zit verse APK op en daar kwam die zonder kleerscheuren doorheen, bel maar met roodeschool….

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook