trekhaak en sensoren
stalsie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 362

Gepost: 18 augustus 2009 10:55 PM

Dag iedereen,

is het makkelijk om zelf een trekhaak (en bekabeling) te steken op een xm?
Vermoed dat een wegklapbare niet bestaat voor dit type wagen?

Verder vroeg ik me nog af of er mensen zijn die parkeersensoren op hun xm hebben. Vaak zie je al goede setjes van Valeo, voor niet al te veel geld, dus lijkt me de moeite wel waard. Mochten er andere voorstellen van merken zijn…Shoot.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 18 augustus 2009 11:24 PM
  [ # 1 ]

Ik heb het op “Breaky Blackline” gehad, het werkte prima, weet alleen het merk niet meer.

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

xm21 bleu balmoral
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26

Gepost: 18 augustus 2009 11:43 PM
  [ # 2 ]

ik heb een radio en camera achterop de auto werkt ook perfect gaat automatisch aan als ik de achteruit inschakel.
moest toch andere radio zit van alles op zoals de camera handsfreekit dvd speler en tv voor €350

xm 21td bleu balmoral 11_1998 rijd perfect
en ik ben in derry de rnige met een xm Laughing

Profiel  

Regino
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 359

- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Gepost: 20 augustus 2009 03:36 PM
  [ # 3 ]

Re: trekhaak en sensoren

stalsie schreef:

Dag iedereen,

is het makkelijk om zelf een trekhaak (en bekabeling) te steken op een xm?

Verder vroeg ik me nog af of er mensen zijn die parkeersensoren op hun xm hebben. Vaak zie je al goede setjes van Valeo, voor niet al te veel geld, dus lijkt me de moeite wel waard. Mochten er andere voorstellen van merken zijn…Shoot.

Een trekhaak is gebruikt nog te verkrijgen voor een vriendenprijs,nieuw bleek moeilijk en voor de break onmogelijk om te bestellen,dus maar gebruikt gekocht.het aansluiten is relatief simpel,ligt er aan 7 of 13 polig?7 polig is zo aangesloten,13 polig volbezet lastiger ivm achterruitrij lampen en mistlampen aangezien je af moet takken aan bovenzijde klep,maar dan heb je wel alles in 1 keer!Wel solderen,geen klemmen gebruiken!Ik heb 4 sensoren in de achterbumper met een klein display en werkt prima en accuraat.Bij de Action winkels voor €19.95 per set.In mn vorige wagen,berline,die TL gereden is had ik ook een mooi setje met een kleurendisplay voor €49.50.Werkt prima,behalve als je caravan erachter hangt…....Succes!

C5 break ph1.  2004. Zilver. Orga:09599.  Color:EZRC.

v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens

Profiel  

wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3247

Gepost: 20 augustus 2009 10:37 PM
  [ # 4 ]

Ja hoor: heb ik ook op mijn berline.

Zoeken op winparts.nl (nieuw): €164,- voor berline, €154,- break. Stekerdoos komt daar nog apart bij.

Tja, wat is makkelijk. Dat ding zit met 4 bouten vast. Ik denk dat het lastigste het gewicht is.

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook