hey iedereen
heeft er iemand ervaring met het inbouwen van een dubbele din radio gps dvd in de nieuwe berlingo ,ik had het graag zelf willen doen ,omdat het in de garage een 200€ kost
is het moeilijk om dit zelf te doen ,en zit er een iso connector in de auto plug en play ?
zo veel mooier staan in de berlingo 2 staat op de perfecte plaats om dvd te bekijken ,
graag had ik spoedig ,wat informatie van jullie gehoord ,thx
nick
Ik heb dat gedaan voor iemand die ik ken. Opbergvakje en radio eruit, tussen steuntje eruit zagen (zodat je één grote opening krijgt) Waarschijnlijk zul je een verloopstekker nodig hebben. Hou er wel mee rekening dat de stuurwiel bediening niet meer werkt, het geluid van de parkeersensoren niet meer hoorbaar is (is wel nog zichtbaar op het display) en het aanpassen van het klokje zomer-wintertijd kun je niet meer uitvoeren (daarvoor moet je ff de originele radio terug aansluiten)
Hey Citroën XTR
Ik heb zelf ook de nieuwe multispace aangekocht en ik ben ook van plan een dubbel din radio in te bouwen. Kan Je me vertellen hoe je de radio er uit krijgt? Ik weet dat de radio vast zit op vier punten. Maar welke instrumenten ik daarvoor moet gebruiken blijft voor mij nog steeds een raadsel.
Heb je eventueel foto’s van die radio die je hebt ingebouwd en kun je me eventueel ook vertellen welk type radio je hebt gebruikt? Ik had graag eens gezien hoe de cockpit eruit ziet met een dubbel din radio.
Alvast bedankt voor je aandacht en hopend op een antwoord.
Vruendelijke groeten
Tobi